Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
wie weet welke geranium dit is? Gepubliceerd: 08 jun 2024 21 keer bekeken |
Hi,
kan iemand mij vertellen welke geranium dit is?
Hij bloeit nu. Lees verder... |
Tuininformatie |
een mooie tuin creeren Gepubliceerd: 12 jul 2023 23 keer bekeken |
Bij het maken van een mooie tuin, komen heel wat zaken kijken. Je maakt natuurlijk eerst een plan voor je tuin. Hoe wil je het er uit laten zien? Lees verder... |
Tuinevenementen |
geranium- en groenmarkt wijk bij duurstede Gepubliceerd: 28 okt 2022 7 keer bekeken |
6 mei 2023 van 9.00 tot 16.30 uur vind de 37e editie van de Geranium- en Groenmarkt Wij Lees verder... |
Tuininformatie |
5 tips voor een hondbestendige tuin Gepubliceerd: 28 jul 2022 24 keer bekeken |
De roodborstjes tjilpen, het is warm genoeg om je hond weer in je tuin te laten lopen, en niemand van ons kan stoppen met niezen. Dat klopt: er is weer een glorieus tuinseizoen aangebroken! Lees verder... |
Forumonderwerp |
geel blad geranium met zwarte spikkels Gepubliceerd: 31 mei 2022 100 keer bekeken |
Geranium in pot groeit goed maar steeds worden een paar bladeren geel waarop aan de ond Lees verder... |
Forumonderwerp |
verkleurd blad geranium Gepubliceerd: 02 apr 2022 110 keer bekeken |
Waardoor verkleuren de bladeren van mijn geraniums in pot? En wat te doen? Lees verder... |
Tuinevenementen |
geranium- en groenmarkt wijk bij duurstede Gepubliceerd: 15 feb 2022 20 keer bekeken |
7 mei 2022 van 9.00 tot 16.30 uur vind de 36e editie van de Geranium- en Groenmarkt Wij Lees verder... |
Forumonderwerp |
viburnum tinus Gepubliceerd: 06 sep 2021 65 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
ooievaarsbek (geranium macrorrhizum 'spessart') gaat steeds dood Gepubliceerd: 21 aug 2021 285 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke combinatie is dit? Gepubliceerd: 13 apr 2021 30 keer bekeken |
Ik wil heel graag een plantenborder maken geinspireerd op dit filmpje: Lees verder... |
Forumonderwerp |
wie herkent deze geranium Gepubliceerd: 13 sep 2020 54 keer bekeken |
Hallo
weet iemand welke bodenbedekkende geranium dit is?
Dank Lees verder... |
Tuinevenementen |
open tuinenweekend de groene route Gepubliceerd: 03 feb 2020 9 keer bekeken |
Lentegroen en duurzame bloembollenRondje langs tuinen en kwekers in Noord-Holland noord
Lees verder... |
Tuinevenementen |
open tuinenweekend de groene route Gepubliceerd: 03 feb 2020 9 keer bekeken |
Lentegroen en duurzame bloembollenRondje langs tuinen en kwekers in Noord-Holland noord
Lees verder... |
Tuinevenementen |
open tuinenweekend de groene route Gepubliceerd: 02 feb 2020 5 keer bekeken |
Lees verder... |
Tuinevenementen |
open tuinenweekend de groene route Gepubliceerd: 02 feb 2020 5 keer bekeken |
Lees verder... |
Forumonderwerp |
hulp nodig! Gepubliceerd: 04 jul 2019 10 keer bekeken |
Hoi allemaal, Lees verder... |
Forumonderwerp |
advies gevraagd Gepubliceerd: 01 jun 2019 23 keer bekeken |
Hallo,
Wij zijn op zoek naar een plantje ( in pot ) die geschikt is om op het graf ( 1m2 ) van mijn
schoonvader te zetten. De plaats is zon / halfschaduw. Op dit moment staat er een kleine Lees verder... |
Forumonderwerp |
een struik en een plantje van het dakpark rotterdam Gepubliceerd: 26 mrt 2019 44 keer bekeken |
Beste deskundige plantenkenners,
Op het Dakpark in Rotterdam staan een struik en een plant, waarvan we graag de naam willen weten.
Wij zijn vrijwilligers die beetje bij beetje onze kennis over de natuur willen vergrote, Lees verder... |
Tuinevenementen |
overheerlijke lente-momenten met de groene route Gepubliceerd: 06 mrt 2019 5 keer bekeken |
‘De Groene Route’ bestaat inmiddels al 5 jaar en wordt gevormd door een groeiende groep gepassioneerde tuineigenaren en kwekers in Noord-Holland noord. Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke groenblijvende, winterharde heesters passen hier tussen? Gepubliceerd: 02 jan 2019 83 keer bekeken |
Hallo Lees verder... |
Forumonderwerp |
overwinteren van geraniums (pelargonium) Gepubliceerd: 17 dec 2018 163 keer bekeken |
Ik heb een aantal geraniums (pelargoniums) die ik wil laten overwinteren.
Ik heb ze uit de grond gehaald en het overtollige zand eraf geschut. Lees verder... |
Forumonderwerp |
geranium Gepubliceerd: 08 sep 2018 24 keer bekeken |
nog een geranium. Hoe heet deze? Lees verder... |
Forumonderwerp |
geranium Gepubliceerd: 08 sep 2018 30 keer bekeken |
Wat is de naam van deze geranium Lees verder... |
Forumonderwerp |
erodium variabile bishop's form / reigersbek wanneer nieuw fris groen blad Gepubliceerd: 31 jul 2018 171 keer bekeken |
Hallo,
Sinds mei dit jaar heb ik reigersbek gepoot in de volle grond. Nu na 3 maanden wordt het groene blad wat minder mooi en wordt de pol ook wat dunner. Hij bloeit her en der nog wel met roze bloemetjes. Lees verder... |
Forumonderwerp |
tuinplant Gepubliceerd: 10 jul 2018 40 keer bekeken |
wie kent deze plant. Garanium? Lees verder... |