Zoeken

×

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Tuininformatie 3 manieren om uw tuin beter te maken

Gepubliceerd: 01 nov 2022

27 keer bekeken
Wat is nou de perfecte eyecatcher als je in een tuin komt? Hoe kun je je tuin er superstrak, net afgewerkt, en leuk uit laten zien? Kan dit op een duurzame en milieuvriendelijke manier?
Lees verder...
Forumonderwerp vraag over aanleg/beplanten nieuwe tuin

Gepubliceerd: 21 jun 2013

31 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp seramis versus grond

Gepubliceerd: 24 jun 2012

83 keer bekeken
Vorig jaar herfst kreeg ik wat Orbea zaden. Ik twijfelde tussen zaaien (en stekken) in Seramis en gewoon met zand verrijkte potgrond. Uiteindelijk deed ik beide. Het zaad is afkomstig van dezelfde plant en ze staan naast elkaar.
Lees verder...
Forumonderwerp oude potgrond hergebruiken

Gepubliceerd: 30 dec 2011

244 keer bekeken
Hier bestaat veel discussie over op nogal wat forums.Graag de mening van de kenners.
Lees verder...
Forumonderwerp herkenning cactussen

Gepubliceerd: 28 mrt 2011

49 keer bekeken
hallo, ik ben pas nieuw hier en heb gezien dat als je een topic plaatst er direct reactie op komt dus zou ik willen weten welke cactussen dit zijn; heb ook nog een lobivia en een astrophytum maar die willen niet bloeien;
Lees verder...
Forumonderwerp potaarde van afgedragen planten

Gepubliceerd: 18 sep 2010

92 keer bekeken
Ik heb deze zomer een aantal tomatenplanten in potten gekweekt, maar die zijn nu natuurlijk bijna op hun einde. De afgedragen planten gooi ik op de composthoop, maar wat doen jullie met de potaarde waar de planten in hebben gestaan?
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus fortunei in kuip verplaatsen?

Gepubliceerd: 21 jul 2010

39 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp potgrond hergebruiken?

Gepubliceerd: 10 apr 2009

15 keer bekeken
Goedendag,
Lees verder...
Forumonderwerp butia en thritrinax in amsterdam

Gepubliceerd: 01 feb 2009

58 keer bekeken
Voor de ingang van de Hortus Botanicus in Amsterdam zijn 2 enorme Butia's en enkele Thritrinax' aangeplant (mei 2008). Worden volgens mij geheel niet beschermd. Benieuwd hoelang die het gaan redden!
Lees verder...
Forumonderwerp kan potgrond slecht worden?

Gepubliceerd: 28 apr 2008

150 keer bekeken
Kan potgrond die reeds 2 jaar in een gesloten zak zit slecht worden?
Lees verder...