Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Tuininformatie dit zijn de populairste bloemen van het jaar!

Gepubliceerd: 04 jul 2023

12 keer bekeken
In 2022 zagen we in de bloemenwereld een toename van donkere tinten en neutrale kleuren. Bloemmotieven met natuurlijke structuren en simplistische schoonheid.
Lees verder...
Forumonderwerp tulpen in voortuin

Gepubliceerd: 06 mei 2023

70 keer bekeken
Vorig jaar had ik problemen door woekerend wild gras en heb ik de hele voortuin opgekuisd, alle planten eruit (Perovskia
Lees verder...
Forumonderwerp hi mijn naam is ton en ik help graag bij jou eigen pluktuin!

Gepubliceerd: 25 jun 2022

28 keer bekeken
Hi Alle tuin en groen liefhebbers, 
Lees verder...
Forumonderwerp rooien perovskia en bollen

Gepubliceerd: 14 dec 2021

53 keer bekeken
Dag iedereen, Graag jullie mening.
Lees verder...
Tuininformatie do's en dont's voor het herfstklaar maken van je tuin

Gepubliceerd: 20 okt 2021

34 keer bekeken
De zomer is bijna voorbij en het seizoen van oranje bladeren, regen, warme chocomel en gezellige dagen staat weer voor de deur. Niet alleen jij moet je klaarmaken voor het nieuwe seizoen, maar ook je tuin.
Lees verder...
Forumonderwerp uitlopers pennisetum

Gepubliceerd: 04 jun 2021

49 keer bekeken
Dag iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp kunnen tulpen herstellen?

Gepubliceerd: 18 apr 2021

40 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp voeding voor tulpen

Gepubliceerd: 05 feb 2021

74 keer bekeken
Dag iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp 2 tulpjes uit 1 stengel

Gepubliceerd: 26 jan 2021

44 keer bekeken
Ik heb hier uit een bos gekochte tulpen 1 stengel waarin 2 tulpen zitten. Komt dit vaker voor?
Lees verder...
Forumonderwerp schilderij met bloemen

Gepubliceerd: 29 mrt 2020

36 keer bekeken
Dag allemaal! Ik schrijf er romantische tekst over een schilderij.Daarvoor zou ik graag de benaming van deze bloemen weten.Wie-o-wie kan me hiermee helpen? :-) Ik denk al dat:
Lees verder...
Forumonderwerp tulpen: op winderig balkon of binnen?

Gepubliceerd: 31 okt 2019

26 keer bekeken
Recent zijn mijn vriendin en ik verhuisd naar een appartement met een mooi balkon. Enthousiast hebben we tulpenbollen gekocht die we komend jaar willen planten.
Lees verder...
Tuinevenementen tulpenroute met tuinenroute inde noordoostpolder

Gepubliceerd: 15 apr 2019

7 keer bekeken
Tuinenroute binnen de Tulpenroute in de Noordoostpolder (Flevoland)
Lees verder...
Forumonderwerp zaait lavendel zich uit?

Gepubliceerd: 29 jul 2018

965 keer bekeken
Ik heb vanmiddag de lavendel Felice gesnoeid, de bloemen zijn uitgebloeid en ik had het eigenlijk al eerder willen doen, maar vandaag is het eindelijk eens bewolkt met een prettig windje.
Lees verder...
Forumonderwerp hyacint bol hergebruiken

Gepubliceerd: 27 aug 2017

131 keer bekeken
Ik ben dol op voorjaarsbloemen en koop in de lente vaak bloemen met bol (hyacinten, tulpen en narcissen).
Lees verder...
Tuinevenementen tulpenroute met tuinenroute in de noordoostpolder

Gepubliceerd: 27 mrt 2017

15 keer bekeken
Van 20 april tot en met 6 mei is de jaarlijkse “Tulpenroute in de Noordoostpolder”
Lees verder...
Forumonderwerp bodembedekker die samenwerkt met andere planten

Gepubliceerd: 13 dec 2016

57 keer bekeken
Ik ga binnenkort 17 soorten kruiden, planten en struiken planten in mijn pas van nul gecreëerde tuin. Enkel ik zal waarschijnlijk niet heel de grond bedekken hiermee.
Lees verder...
Forumonderwerp onkruid

Gepubliceerd: 26 nov 2016

316 keer bekeken
Dag iedereen,
Lees verder...
Bedrijven m&m flowers

Gepubliceerd: 10 aug 2015

0 keer bekeken
Teelt tulpen en veredeling.Doe aan kruisen van tulpen om een nieuw en beter assortiment te krijgen
Lees verder...
Bedrijven bloemenhandel sns

1 keer bekeken
Bloemenhandel SNS is de bloemenkwekerij van Marty Sinneger. Zij kweekt daar Dahlia's, Tulpen, Pioenrozen en Zonnebloemen.
Lees verder...
Bedrijven mopabloem

1 keer bekeken
Bloemenkwekerij. We kweken tulpen en zantedeschia (calla).
Lees verder...
Bedrijven horizon flowers

4 keer bekeken
Horizon Flowers is gevestigd in het Noord-Hollandse Zwaagdijk. Vanuit deze plaats houden wij ons bezig met de productie van circa 100 hectare tulpen met locaties in Nederland, Frankrijk en Zuid-Afrika.
Lees verder...
Bedrijven bosbloemenbezorgen.nl

0 keer bekeken
Bloemen bezorgen in heel Nederland. Wij zijn dé online winkel voor het bestellen en laten bezorgen van bloemen. Met een breed assortiment aan rozen, tulpen, lelies, gemengde en rouwboeketten vindt u bij ons altijd wat u zoekt.
Lees verder...
Bedrijven bladgoud bloemen

2 keer bekeken
Bladgoud Bloemen bevindt zich in het idyllische Naarden Vesting en heeft een uitgebreid scala aan bloemen en planten van Nederlandse en buitenlandse bodem, waaronder bijzondere orchideeen, rozen uit Ecuador, orientaalse lelies en Franse Tulpen.
Lees verder...
Forumonderwerp lelies, bladziekte

Gepubliceerd: 27 mei 2015

46 keer bekeken
Wederom een vraag over ziekte, ditmaal in Lelies. In een perkje staan een aantal Lelies, van verschillende kleuren, in een groepje bij elkaar. Eerst komen er kleine donkerrode vlekken op het blad. Deze worden groter, en daarna komen er gaten.
Lees verder...
Forumonderwerp wat is er aan de hand in mijn tuin

Gepubliceerd: 09 mei 2015

6 keer bekeken
In een hoek van mijn tuintje is iets geks aan de hand. Een appelboom, waar een paar weken geleden nog verse groene blaadjes aan zaten, is helemaal dor. Geen baadje meer aan te zien.
Lees verder...