Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Tuininformatie |
dit zijn de populairste bloemen van het jaar! Gepubliceerd: 04 jul 2023 12 keer bekeken |
In 2022 zagen we in de bloemenwereld een toename van donkere tinten en neutrale kleuren. Bloemmotieven met natuurlijke structuren en simplistische schoonheid. Lees verder... |
Forumonderwerp |
tulpen in voortuin Gepubliceerd: 06 mei 2023 70 keer bekeken |
Vorig jaar had ik problemen door woekerend wild gras en heb ik de hele voortuin opgekuisd, alle planten eruit (Perovskia Lees verder... |
Forumonderwerp |
hi mijn naam is ton en ik help graag bij jou eigen pluktuin! Gepubliceerd: 25 jun 2022 28 keer bekeken |
Hi Alle tuin en groen liefhebbers, Lees verder... |
Forumonderwerp |
rooien perovskia en bollen Gepubliceerd: 14 dec 2021 53 keer bekeken |
Dag iedereen,
Graag jullie mening. Lees verder... |
Tuininformatie |
do's en dont's voor het herfstklaar maken van je tuin Gepubliceerd: 20 okt 2021 34 keer bekeken |
De zomer is bijna voorbij en het seizoen van oranje bladeren, regen, warme chocomel en gezellige dagen staat weer voor de deur. Niet alleen jij moet je klaarmaken voor het nieuwe seizoen, maar ook je tuin. Lees verder... |
Forumonderwerp |
uitlopers pennisetum Gepubliceerd: 04 jun 2021 49 keer bekeken |
Dag iedereen, Lees verder... |
Forumonderwerp |
kunnen tulpen herstellen? Gepubliceerd: 18 apr 2021 40 keer bekeken |
Beste mensen, Lees verder... |
Forumonderwerp |
voeding voor tulpen Gepubliceerd: 05 feb 2021 74 keer bekeken |
Forumonderwerp |
2 tulpjes uit 1 stengel Gepubliceerd: 26 jan 2021 44 keer bekeken |
Ik heb hier uit een bos gekochte tulpen 1 stengel waarin 2 tulpen zitten. Komt dit vaker voor? Lees verder... |
Forumonderwerp |
schilderij met bloemen Gepubliceerd: 29 mrt 2020 36 keer bekeken |
Dag allemaal!
Ik schrijf er romantische tekst over een schilderij.Daarvoor zou ik graag de benaming van deze bloemen weten.Wie-o-wie kan me hiermee helpen? :-)
Ik denk al dat: Lees verder... |
Forumonderwerp |
tulpen: op winderig balkon of binnen? Gepubliceerd: 31 okt 2019 26 keer bekeken |
Recent zijn mijn vriendin en ik verhuisd naar een appartement met een mooi balkon. Enthousiast hebben we tulpenbollen gekocht die we komend jaar willen planten. Lees verder... |
Tuinevenementen |
tulpenroute met tuinenroute inde noordoostpolder Gepubliceerd: 15 apr 2019 7 keer bekeken |
Tuinenroute binnen de Tulpenroute in de Noordoostpolder (Flevoland) Lees verder... |
Forumonderwerp |
zaait lavendel zich uit? Gepubliceerd: 29 jul 2018 965 keer bekeken |
Ik heb vanmiddag de lavendel Felice gesnoeid, de bloemen zijn uitgebloeid en ik had het eigenlijk al eerder willen doen, maar vandaag is het eindelijk eens bewolkt met een prettig windje. Lees verder... |
Forumonderwerp |
hyacint bol hergebruiken Gepubliceerd: 27 aug 2017 131 keer bekeken |
Ik ben dol op voorjaarsbloemen en koop in de lente vaak bloemen met bol (hyacinten, tulpen en narcissen). Lees verder... |
Tuinevenementen |
tulpenroute met tuinenroute in de noordoostpolder Gepubliceerd: 27 mrt 2017 15 keer bekeken |
Van 20 april tot en met 6 mei is de jaarlijkse “Tulpenroute in de Noordoostpolder” Lees verder... |
Forumonderwerp |
bodembedekker die samenwerkt met andere planten Gepubliceerd: 13 dec 2016 57 keer bekeken |
Ik ga binnenkort 17 soorten kruiden, planten en struiken planten in mijn pas van nul gecreëerde tuin. Enkel ik zal waarschijnlijk niet heel de grond bedekken hiermee. Lees verder... |
Forumonderwerp |
onkruid Gepubliceerd: 26 nov 2016 316 keer bekeken |
Bedrijven |
m&m flowers Gepubliceerd: 10 aug 2015 0 keer bekeken |
Teelt tulpen en veredeling.Doe aan kruisen van tulpen om een nieuw en beter assortiment te krijgen Lees verder... |
Bedrijven |
bloemenhandel sns Gepubliceerd: 10 aug 2015 1 keer bekeken |
Bloemenhandel SNS is de bloemenkwekerij van Marty Sinneger. Zij kweekt daar Dahlia's, Tulpen, Pioenrozen en Zonnebloemen. Lees verder... |
Bedrijven |
mopabloem Gepubliceerd: 10 aug 2015 1 keer bekeken |
Bloemenkwekerij. We kweken tulpen en zantedeschia (calla). Lees verder... |
Bedrijven |
horizon flowers Gepubliceerd: 10 aug 2015 4 keer bekeken |
Horizon Flowers is gevestigd in het Noord-Hollandse Zwaagdijk. Vanuit deze plaats houden wij ons bezig met de productie van circa 100 hectare tulpen met locaties in Nederland, Frankrijk en Zuid-Afrika. Lees verder... |
Bedrijven |
bosbloemenbezorgen.nl Gepubliceerd: 10 aug 2015 0 keer bekeken |
Bloemen bezorgen in heel Nederland. Wij zijn dé online winkel voor het bestellen en laten bezorgen van bloemen. Met een breed assortiment aan rozen, tulpen, lelies, gemengde en rouwboeketten vindt u bij ons altijd wat u zoekt. Lees verder... |
Bedrijven |
bladgoud bloemen Gepubliceerd: 10 aug 2015 2 keer bekeken |
Bladgoud Bloemen bevindt zich in het idyllische Naarden Vesting en heeft een uitgebreid scala aan bloemen en planten van Nederlandse en buitenlandse bodem, waaronder bijzondere orchideeen, rozen uit Ecuador, orientaalse lelies en Franse Tulpen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
lelies, bladziekte Gepubliceerd: 27 mei 2015 46 keer bekeken |
Wederom een vraag over ziekte, ditmaal in Lelies. In een perkje staan een aantal Lelies, van verschillende kleuren, in een groepje bij elkaar. Eerst komen er kleine donkerrode vlekken op het blad. Deze worden groter, en daarna komen er gaten. Lees verder... |
Forumonderwerp |
wat is er aan de hand in mijn tuin Gepubliceerd: 09 mei 2015 6 keer bekeken |
In een hoek van mijn tuintje is iets geks aan de hand. Een appelboom, waar een paar weken geleden nog verse groene blaadjes aan zaten, is helemaal dor. Geen baadje meer aan te zien. Lees verder... |