Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
bloemenborder Gepubliceerd: 30 okt 2023 24 keer bekeken |
Goedemorgen, Lees verder... |
Tuininformatie |
5 dingen die niet mogen ontbreken in jouw tuin Gepubliceerd: 16 mei 2023 13 keer bekeken |
Je tuin is de plek waar je heerlijk in kunt ontspannen en genieten van het weer met vrienden en familie. Het is daarom erg belangrijk om de juiste items en elementen in de tuin te hebben, zodat jij optimaal kunt genieten. Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke planten kun je kiezen om bijen naar je tuin te lokken? Gepubliceerd: 27 jan 2023 46 keer bekeken |
Hallo iedereen! :D
De lente komt eraan. Ik wil mijn tuin wat opfleuren en kleinere insecten aantrekken. Ik zou graag wat goede tips krijgen om bijen naar de tuin te lokken. Kan iemand mij hierover tips geven?
Alvast bedankt! Lees verder... |
Forumonderwerp |
verfrommeld blad Gepubliceerd: 10 jun 2020 126 keer bekeken |
Mijn zelfgezaaide zinnia's en zonnebloemen hebben verfrommeld blad en weinig groeikracht. Ook sommige vaste planten hebben dit, weet iemand wat er aan de hand is? Lees verder... |
Forumonderwerp |
zaden onbekend Gepubliceerd: 20 sep 2018 74 keer bekeken |
Hallo allemaal
Ik heb zaden besteld.Nu zijn de leveranciers zo handig geweest er NIET op te zetten waarvan dit de zaden zijn.Iemand een idee? Lees verder... |
Forumonderwerp |
artisjokken op de winter voorbereiden? Gepubliceerd: 03 dec 2017 40 keer bekeken |
Ik heb een aantal artisjokkenplanten in de tuin staan. Ik had verwacht dat ze in het najaar zoals veel andere composieten bovengronds zouden afsterven om de energievoorraad in de wortels op te slaan voor het volgende jaar. Lees verder... |
Forumonderwerp |
vogels, leuk in de tuin nietwaar? Gepubliceerd: 10 sep 2017 118 keer bekeken |
Ik begrijp echt niet waarom een onderwerp wat interessant blijft afgesloten wordt, enfin, waar ik nu veel plezier aan beleef is het bosje zonnebloemen dat nu staat te verleppen, het is een af en aanvliegen van vogels die hun buikjes rond eten aan Lees verder... |
Forumonderwerp |
zonnebloemen blijven klein Gepubliceerd: 17 mrt 2017 14 keer bekeken |
Hoi, Lees verder... |
Forumonderwerp |
zonnebloemen Gepubliceerd: 24 aug 2015 15 keer bekeken |
Tsss...er bestaan dus zonnebloemen die niet de hele dag met de zon meedraaien. Dus dan hebben de buren er alleen plezier van haha. Lees verder... |
Bedrijven |
patricks zonnebloemen b.v Gepubliceerd: 10 aug 2015 1 keer bekeken |
ik heb een zonnebloemen bedrijf en ben net beggone maar ik ben nog maar 12 jaar maar ik zou over ziektes en alles graag informatie kunnen aanvragen Lees verder... |
Bedrijven |
bloemenhandel sns Gepubliceerd: 10 aug 2015 1 keer bekeken |
Bloemenhandel SNS is de bloemenkwekerij van Marty Sinneger. Zij kweekt daar Dahlia's, Tulpen, Pioenrozen en Zonnebloemen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
zonnebloemen zo laat mogelijk in bloei Gepubliceerd: 29 apr 2015 2 keer bekeken |
Voor een grote bloemversiering half november willen we beschikken over grote hoeveelheden zonnebloemen.Het is voor een muziekvereniging dus het mag niet veel kosten. Lees verder... |
Forumonderwerp |
advies gevraagd beplanting 2 grote bakken. Gepubliceerd: 18 apr 2015 60 keer bekeken |
Hallo lezers.
Vorig jaar heb ik mijn hele tuin gerenoveerd (Juli) nu het voorjaar er aankomt zit ik met 2 nog hele lege grote bloembakken en ik heb nog geen idee wat ik er mee ga of moet doen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
verbergen bruine conifeer Gepubliceerd: 08 mrt 2015 66 keer bekeken |
Hoi, Lees verder... |
Forumonderwerp |
voeding advies zonnebloemen Gepubliceerd: 23 feb 2015 5 keer bekeken |
Beste mensen,
Ik ben bezig met een experiment. Ik ben 2 zonnebloemen aan het voorgroeien onder kunstlicht en met twee soorten voeding. Lees verder... |
Forumonderwerp |
zonnebloem 8 bruim Gepubliceerd: 05 aug 2014 4 keer bekeken |
Wat kan er met deze zonnebloem aan de hand zijn?Mvg Roos Lees verder... |
Forumonderwerp |
clematis afdekken Gepubliceerd: 22 jul 2014 35 keer bekeken |
Voor t eerst jonge Clematis gekocht, maar ik had gelezen dat je de stam moet afdekken d Lees verder... |
Forumonderwerp |
bloemen zaaien Gepubliceerd: 09 jul 2014 4 keer bekeken |
Hooi! Lees verder... |
Forumonderwerp |
heliopsis helianthoides 'asahi' gele bladeren Gepubliceerd: 22 mei 2014 19 keer bekeken |
Ik heb dit seizoen enkele Heliopsis helianthoides 'Asahi' aangeplant. Lees verder... |
Forumonderwerp |
zonnebloem altijd naar het oosten? Gepubliceerd: 03 mrt 2014 17 keer bekeken |
Een vraagje.. ik lees zojuist dat een volwassen zonnebloem altijd naar het oosten wijst. Lees verder... |
Forumonderwerp |
zonnebloem zaden oogsten Gepubliceerd: 16 sep 2013 65 keer bekeken |
hallo
kan iemand mij vertellen hoe je zonnebloem zaden precies oogst?ik heb 2 zonnebloemen die zijn uitgebloeid en ik zou graag wat zaden willen voor volgend jaar.
Met vriendelijke groet, Lees verder... |
Forumonderwerp |
meerbloemige zonnebloem? Gepubliceerd: 29 aug 2013 360 keer bekeken |
Ik heb 2 zonnebloemen in mijn tuin staan van zo'n 4 meter hoog! Lees verder... |
Forumonderwerp |
ook een nadeel heeft z'n voordeel..... Gepubliceerd: 28 jun 2013 5 keer bekeken |
Is het anderen opgevallen, dat het koude voorjaar en de (voorlopig) koele zomer opvallende zaken oplevert? Lees verder... |
Forumonderwerp |
geel plantje Gepubliceerd: 27 jun 2013 2 keer bekeken |
IK heb een plantje gekregen ,maar weet de naam niet en de schenker ook nietWeet enige tuinliefhebber er meer van?Alvast een grote dank u wel Lees verder... |
Forumonderwerp |
vrouwen houden niet van gele bloemen? ;-)) Gepubliceerd: 02 mei 2013 81 keer bekeken |
om het draadje waar dit ter sprake kwam niet verder te vervuilen ;-) Lees verder... |