Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
slakkenoogst Gepubliceerd: 06 jul 2014 30 keer bekeken |
In mijn tuin heerst een grote slakkenplaag.. de Hortensia Panniculata is behoorlijk aangevreten. Dagelijke én na regenbuien haal ik de huisjesslakken van de buxushagen waar ze zich verstoppen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
verdorde knoppen Gepubliceerd: 10 jun 2013 98 keer bekeken |
In de topic afvallende rozen pikte ik in op het probleem van benmy. Hier doet zich ook iets vreemds voor bij de rozen. Eerst waren er de platrollers en nu dit. Ze hebben verdorde bloemknoppen hoewel Lees verder... |
Forumonderwerp |
klimroos ziek? Gepubliceerd: 11 aug 2012 16 keer bekeken |
Beste mensen, Lees verder... |
Forumonderwerp |
rozen Gepubliceerd: 22 mrt 2012 0 keer bekeken |
Ik heb een rozenstruik (The Lion, van de Bierkreek),die verschillende bruine vlekken op de stam heeft, tot aan de basis toe.Kan ik de roos nog redden door tot tegen de grond af te snijden, Lees verder... |
Forumonderwerp |
is mijn klimop ziek? Gepubliceerd: 04 sep 2010 4,281 keer bekeken |
Mijn klimophaag vertoont al sinds een tijd bruine gedroogde vlekken vooral aan de rand. Het fenomeen verergert langzaam. Nochtans stond hij er in het voorjaar glanzend en groen bij. Lees verder... |
Forumonderwerp |
waarneer deze rozen snoeien? Gepubliceerd: 11 jan 2010 23 keer bekeken |
Hallo Waarneer deze rozen snoeien, en hoe je kun je deze het beste snoeien, helemaal terug knippen? Lees verder... |
Forumonderwerp |
zieke roos? Gepubliceerd: 18 jun 2009 4 keer bekeken |
Ik heb een klimroos, geen idee wat voor 1, maar vorig jaar had ik 1 mooie knop... .. nu ziet 'ie er zo uit...ook de stelen gaan helemaal dood... van bovenaf aan wordt t bruin hout... Lees verder... |