Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp slakkenoogst

Gepubliceerd: 06 jul 2014

30 keer bekeken
In mijn tuin heerst een grote slakkenplaag.. de Hortensia Panniculata is behoorlijk aangevreten. Dagelijke én na regenbuien haal ik de huisjesslakken van de buxushagen waar ze zich verstoppen.
Lees verder...
Forumonderwerp verdorde knoppen

Gepubliceerd: 10 jun 2013

98 keer bekeken
In de topic afvallende rozen pikte ik in op het probleem van benmy. Hier doet zich ook iets vreemds voor bij de rozen. Eerst waren er de platrollers en nu dit. Ze hebben verdorde bloemknoppen hoewel
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos ziek?

Gepubliceerd: 11 aug 2012

16 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp rozen

Gepubliceerd: 22 mrt 2012

0 keer bekeken
Ik heb een rozenstruik (The Lion, van de Bierkreek),die verschillende bruine vlekken op de stam heeft, tot aan de basis toe.Kan ik de roos nog redden door tot tegen de grond af te snijden,
Lees verder...
Forumonderwerp is mijn klimop ziek?

Gepubliceerd: 04 sep 2010

4,281 keer bekeken
Mijn klimophaag vertoont al sinds een tijd bruine gedroogde vlekken vooral aan de rand. Het fenomeen verergert langzaam. Nochtans stond hij er in het voorjaar glanzend en groen bij.
Lees verder...
Forumonderwerp waarneer deze rozen snoeien?

Gepubliceerd: 11 jan 2010

23 keer bekeken
Hallo Waarneer deze rozen snoeien, en hoe je kun je deze het beste snoeien, helemaal terug knippen?
Lees verder...
Forumonderwerp zieke roos?

Gepubliceerd: 18 jun 2009

4 keer bekeken
Ik heb een klimroos, geen idee wat voor 1, maar vorig jaar had ik 1 mooie knop... .. nu ziet 'ie er zo uit...ook de stelen gaan helemaal dood... van bovenaf aan wordt t bruin hout...
Lees verder...