Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
phalaenopsis verpoten en verjongen Gepubliceerd: 22 mrt 2019 174 keer bekeken |
Wij hebben al meerdere jaren een stuk of 8 Phalaenopsissen (gek woord) die elk jaar lang en uitbundig bloeien. Lees verder... |
Forumonderwerp |
3 trachycarpussen Gepubliceerd: 21 mei 2018 123 keer bekeken |
ik heb vorig jaar wat zaad gejat van een trachycarpus in de intratuin, een paar zijn er nu uitgekomen bij mijn kersenboom. Lees verder... |
Forumonderwerp |
taxus verpoten Gepubliceerd: 17 feb 2018 42 keer bekeken |
Goedemorgen
Vanmiddag kan ik bij iemand een Taxushaag ophalen omdat deze anders weggegooid gaat worden ( zonde , want de haag ziet er prima uit )
Hoe kan ik deze , ivm met de kou en vorst , nu het beste in de tuin zetten ? Lees verder... |
Forumonderwerp |
hoe heet deze plant Gepubliceerd: 30 sep 2017 60 keer bekeken |
Goede avond allemaal
hoe heet deze plant.
ik wil hem verpoten maar wanneer kan dat. Lees verder... |
Forumonderwerp |
ilex aquifolium 'pyramidalis' Gepubliceerd: 27 apr 2016 22 keer bekeken |
We hebben deze heester in het najaar verplaatst, heeft er de hele winter mooi bijgestaan maar vertoond nu slappe en verkleurde bladeren, wat kan de oorzaak zijn. Lees verder... |
Forumonderwerp |
welk soort cactus? knopjes erop afsteken? Gepubliceerd: 31 jan 2016 49 keer bekeken |
Best leden, Als jullie me zouden willen helpen met een aantal vragen graag :) Hieronder is mijn cactus te zien, zouden jullie hiervan de naam weten? En mogelijk eigenschappen? Lees verder... |
Forumonderwerp |
verpoten of niet? Gepubliceerd: 13 nov 2015 2 keer bekeken |
Ik heb een jonge boom in de tuin staan. Deze boom inc 25 cm aarde er omheen staat door omstandigheden ongeveer 30 cm hoger dan de rest van de tuin. Lees verder... |
Forumonderwerp |
paddenstoelen in plantenbak Gepubliceerd: 29 sep 2015 776 keer bekeken |
Ik heb het nodige op Google geprobeerd maar vindt geen zinvol antwoord en vandaar mijn vraag hier. Lees verder... |
Forumonderwerp |
bolacacia Gepubliceerd: 24 nov 2014 1 keer bekeken |
hallo,waneer kan ik mijn boompje verpoten in de herfst dus nu , of het voorjaar bol acacia .h groet Lees verder... |
Forumonderwerp |
aardappelplantjes verpoten Gepubliceerd: 09 apr 2014 283 keer bekeken |
er komen tussen mijn aardbeien vergeten aardappels op, kan ik deze plantjes verplaatsen? Lees verder... |
Forumonderwerp |
dendrobium delicatum Gepubliceerd: 21 dec 2013 5 keer bekeken |
Ook deze heb ik in het voorjaar verpot,en er 3 planten van gemaakt.Zie hier het resultaat. Alle 3 in bloeiSorry voor de mindere foto.
Chanelleke Lees verder... |
Forumonderwerp |
hulp bij overpotten tomaten Gepubliceerd: 14 aug 2013 3 keer bekeken |
Hallo
ik heb 6 Roma tomaten in potten van 25 centimeter breed en 20 centimeter hoog ( ik wist niet hoeveel liter dit is vandaar dat ik heb het opgemeten) Lees verder... |
Forumonderwerp |
geschikte folie voor vijvermandjes Gepubliceerd: 09 apr 2013 453 keer bekeken |
Ik zoek een folie om in mijn vijvermanden te leggen, de folie die men in de handel verkoopt is veel te duur dus ik zoek een alternatief. Ik vind hier weinig informatie over. Lees verder... |
Forumonderwerp |
olifantenpoot (beaucarnea) Gepubliceerd: 06 nov 2012 793 keer bekeken |
Onlangs een Beaucarnea gekocht, en zag er toen leuk uit.Bij thuiskomst direct verpot en flink water gegeven, waarschijnlijk teveel? Lees verder... |
Forumonderwerp |
rozen Gepubliceerd: 06 sep 2012 0 keer bekeken |
Forum leden,Kan ik nu al rozen verpoten?of moet ik hier nog even mee wachten?Alvast,dank U Lees verder... |
Forumonderwerp |
verpoten Gepubliceerd: 24 aug 2012 4 keer bekeken |
Forum leden,Een vraag,wanneer kan ik m.n vasten plantenscheuren en weer poten? Lees verder... |
Forumonderwerp |
laurier haag (prunus laurocerosus rotundifolia) Gepubliceerd: 28 jul 2012 34 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
gele plant,is het een soort brandnetel? Gepubliceerd: 04 apr 2012 44 keer bekeken |
Dit plantje staat meerdere malen in mijn tuin.Ik denk dat het een soort brandnetel is.Vind hem toch wel mooi en wil hem verpoten en hem in grote groepen bij elkaar zetten,Ben benieuwd of het onkruid is.! Lees verder... |
Forumonderwerp |
is dit een helleborus? Gepubliceerd: 27 dec 2011 3 keer bekeken |
Is dit een soort Helleborus. Het lijkt me wel, maar weet het niet zeker. Lees verder... |
Forumonderwerp |
olijfboom onderin bladvorming Gepubliceerd: 12 nov 2011 251 keer bekeken |
Graag advies over het volgende: Lees verder... |
Forumonderwerp |
help wat is er aan de hand met mijn cactus.. Gepubliceerd: 03 nov 2011 37 keer bekeken |
ik heb een jaar geleden mijn cactus gekocht. sindskort begint die helemaal zwart te worden van onderen. ik weet ook niet wat voor soort cactus het is en hoe ik de Lees verder... |
Forumonderwerp |
prunus persica 'klara mayer' Gepubliceerd: 11 sep 2011 2 keer bekeken |
wat is de goede tijd om hem te verpoten Lees verder... |
Forumonderwerp |
snoeien en verpoten van salix caprea in de winter Gepubliceerd: 16 jan 2011 12 keer bekeken |
Ik wil graag i.v.m. Lees verder... |
Forumonderwerp |
zoek naam van plant- boom Gepubliceerd: 21 sep 2010 3 keer bekeken |
Groot bladige plant, vorig jaar spontaan opgekomen tussen muur en stenen, blad harig, stengel verhout langzaam, is nu 140 cm hoog, bladmaat bijna 60 cm Lees verder... |
Forumonderwerp |
agave filifera Gepubliceerd: 01 aug 2010 24 keer bekeken |
Hallo Forumlezers, Lees verder... |
- 1
- 2
- 3
- 4
- volgende ›
- laatste »