Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp onbekende plant en vraagjes

Gepubliceerd: 11 dec 2015

8 keer bekeken
wie weet de naam van deze jongen ? en wat is het probleem naast de `vraat` plekken van de vissen en garnalen?
Lees verder...
Forumonderwerp tropische en subtropische vissen buiten houden...

Gepubliceerd: 20 jun 2015

563 keer bekeken
Al aardig wat jaren hou ik elk jaar vanaf de lente t/m half oktober subtropische en tropische zoetwatervissen in buitenbakken. Gaat elk jaar goed. Ik hou ze buiten zonder verwarmingselement en zonder mechanische filtratie.
Lees verder...
Forumonderwerp vreemd gedrag vissen en garnalen

Gepubliceerd: 18 apr 2015

13 keer bekeken
ik een stuk of 6 panda corydoras en een stuk of 4-5 albino coridoras. en een zooitje garnalen.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit

Gepubliceerd: 02 jun 2014

41 keer bekeken
Het lijkt op een wiet plant, maar dat is het niet.
Lees verder...
Forumonderwerp wit mist aquariu

Gepubliceerd: 22 apr 2014

6 keer bekeken
wie weet hoe ik het mist uit mijn bak kan krijgen.
Lees verder...
Forumonderwerp bijpassende vissen & garnalen ??

Gepubliceerd: 15 dec 2013

103 keer bekeken
zoek nog bijpassende vissen en garnalen voor mijn aquarium. mijn eisen zijn :
Lees verder...
Forumonderwerp aquarium in opbouw

Gepubliceerd: 03 dec 2013

9 keer bekeken
aquarium in opbouw.en een paar foto`s. 1ste. zonder planten , met water
Lees verder...
Forumonderwerp hoeveel vissen

Gepubliceerd: 14 jul 2013

888 keer bekeken
hallo ik zit een vraag hoeveel vissen mogen in vijver van 500 l met pomp en met UV Lamp 9 Wattmijn vijver is 3 weken aan pompen zonder vissen moet ik nog langer wachten voor ik vissen in doet in mij vijver
Lees verder...
Forumonderwerp led verlichting aquarium

Gepubliceerd: 08 jun 2013

21 keer bekeken
zit de denken om led verlichting in m`n aquarium te zetten/instaleren.en om een dag/nacht systeem te doen.
Lees verder...
Forumonderwerp meesjes

Gepubliceerd: 28 feb 2013

49 keer bekeken
Waarom ''moeten'' meesjes aan zwiepende vetbolletjes hangen te eten?
Lees verder...
Forumonderwerp info aquarium

Gepubliceerd: 21 okt 2012

3 keer bekeken
zoek info voor een aquarium. de aquariumbak (plus kap samen ) hoogte kan 47 cm hoogte, breedte 75 cm max en 37 cm diep max. i
Lees verder...
Forumonderwerp kunnen vuurgarnalen in de vijver?

Gepubliceerd: 21 jul 2012

933 keer bekeken
Ik heb op internet gelezen dat vuurgarnalen in de vijver kunnen en dat ze ook redelijk winterhard zijn. Ik vroeg me af of dat ook echt waar is en of ik die ook in mijn vijver zal doen.
Lees verder...
Forumonderwerp nano aquarium: hoeveel vissen

Gepubliceerd: 15 mei 2012

171 keer bekeken
Ik wil graag een nano-aquarium van 30l. In een tuincentrum heb ik advies gevraagd over het aantal vissen. Samen kwamen we uit op 5 guppy's, een Betta, een modderkruipertje en een algenetertje. Het leek me toch wat veel, na alle
Lees verder...
Forumonderwerp waterschildpadden!

Gepubliceerd: 01 mrt 2012

3 keer bekeken
Ik heb edn vraag, mijn schildpadden zijn ongeveer 2 jaar en ongeveer 7 a 8 cm Ziten in een aquarium van 60.30.30 maar zijn ze niet te klein voor waterschildpddn?
Lees verder...
Forumonderwerp garnalen

Gepubliceerd: 14 feb 2012

2 keer bekeken
hallo ik heb een vraag mbt garnalenik heb sinds een half jaar nu ook een aquarium en heb heel veel nuttige info gehad van hier, maar nu mijn vraag
Lees verder...
Forumonderwerp dikke ogen bij waterschildpad

Gepubliceerd: 21 sep 2011

39 keer bekeken
Ik heb een waterschildpad met dichte ogen.Hij eet nu goed heb ze al schoongemaakt.Zij heeft ook Antibiotica gehad maar kom nu niet meer aan haar ogen want ze trekt te vlug terug.
Lees verder...
Forumonderwerp welke vissen?

Gepubliceerd: 14 jul 2011

0 keer bekeken
hallo,ik heb juist een 5-tal visjes gekocht maar ik ben de naam vergeten kan iemand mij die zeggen? groeten Gilles
Lees verder...
Forumonderwerp dode vissen

Gepubliceerd: 26 mei 2011

78 keer bekeken
Komen dode vissen in een vijver altijd bovendrijven? Ik mis nl. 2 shubinkins. Ze kunnen natuurlijk ook door een reiger uit de vijver gepikt zijn.Anna
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit nou voor een vis?

Gepubliceerd: 22 apr 2011

2 keer bekeken
Hoi, ik vroeg me af wat voor vis dit is, heb het op deze website gezien:
Lees verder...
Forumonderwerp opstart aqarium

Gepubliceerd: 26 sep 2010

1 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp graag wat raad/info aankoop aqarium juwel/ferplast

Gepubliceerd: 21 sep 2010

38 keer bekeken
Hallo, Ik ben van plan om over te gaan tot aankoop van aqarium. Nu is mijn keuze gevallen op 3 modellen,elke informatie is welkom zodat ik als leek er de beste uitkies. Zodus elke raad is welkom ! !
Lees verder...
Forumonderwerp raar? een schildpad in de sloot

Gepubliceerd: 31 jul 2009

6 keer bekeken
er zat is een heleboel schildpadden in de sloot ik dacht ok roodwang schildpadden waren het mooi dieren?hoe komen ze daar in zeker erin gegooit door hun baasjes die vieze vrekken sorry floepte eruitgroet jamie
Lees verder...
Forumonderwerp het gaat gebeuren: deel 2

Gepubliceerd: 12 jul 2009

3 keer bekeken
Hehe,eindelijk weer een update.Druk met alles, werk,thuis,enz.Toch maar besloten om een achterwand te kopen,ipv zelf maken,want zelf maken is met epoxyhars ook best wel duur + heel veel tijd.
Lees verder...
Forumonderwerp help! aquarium met zeep gereinigd!

Gepubliceerd: 30 jun 2009

128 keer bekeken
Ik heb een leuk klein aquarium kunnen kopen, maar nu is ie goedbedoelt door de beste vrouw met schoonmaakmiddel lekker uitgesopt!Hoe krijg ik dit goed! Het schijnt dat met name garnalen hier erg gevoelig voor zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp ik heb weer eens iets geks!!

Gepubliceerd: 02 jun 2009

2 keer bekeken
Kom ik vanmiddag thuis,uit mijn werk (kijk ik altijd ff in mijn aqua 40,voordat ik een biertje pak). Zie ik de 3 mannenguppen helemaal verstopt tussen de planten! (normaal als ik mijn gekke kop voor het raam doe zwemmen ze gelijk op je af).
Lees verder...