Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
naam bonsai Gepubliceerd: 03 okt 2017 108 keer bekeken |
Hallo,
Ik heb deze morgen een bonsai boompje gekocht.
Weet iemand de naam van dit plantje?
Mag ik de lange takjes nu al wegsnoeien?
Ik ben nog maar beginner, dus alle info is welkom.
Groetjes Lees verder... |
Forumonderwerp |
oude berk bonsai Gepubliceerd: 13 apr 2017 330 keer bekeken |
Hoi uitjes , Heb een aantal maand geleden bij een vriend zijn tuin , een omgevallen berk verwijderd. Lees verder... |
Forumonderwerp |
perenboom - hoe nu verder ? Gepubliceerd: 25 jun 2015 20 keer bekeken |
Hallo iedereen, Het volgende is het geval. Wij hadden in de tuin al jaren een perenboom als lei-fruit. Omdat deze géén vruchten gaf,en de perenroest in zich had, besloten om deze uit de tuin te halen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
wat voor bonsai heb ik?? Gepubliceerd: 23 sep 2014 9 keer bekeken |
Hallo ik heb laatst in de tuincentrum een bonsai gekocht maar er stond niks op het kaartje over wat voor bonsai het was. Nu ben ik tog wel nieuwschierig want ik ben een beginner met bonsai en weet de Lees verder... |
Forumonderwerp |
mijn eerste ficus ginseng bonsai xl Gepubliceerd: 26 dec 2013 127 keer bekeken |
Bij de AH een Ficus ginseng XL gehaald. Mijn eerste plantje in mijn nieuwe huis! Lees verder... |
Forumonderwerp |
acer pseudoplatanus jonkies in de tuin Gepubliceerd: 02 nov 2013 3 keer bekeken |
Hoi ik ben een beginner in het bonsai gebeuren en ik hoop hier wat goede raad te vinden Lees verder... |
Forumonderwerp |
kan ik mijn kastanjeboom na 7 jaar toppen Gepubliceerd: 10 mei 2013 385 keer bekeken |
Hallo alle maal, Lees verder... |
Forumonderwerp |
informatie over verzorging bonsai Gepubliceerd: 27 dec 2011 7 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
hoe actief Gepubliceerd: 28 okt 2011 0 keer bekeken |
Beste bonsai freaks Lees verder... |
Forumonderwerp |
mijn interesse is gewekt, wat nu? Gepubliceerd: 23 jul 2011 0 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
bonsai beginner Gepubliceerd: 01 jul 2011 0 keer bekeken |
Ik wil een binnen bonsai maar ik ben een beginneling.Wat voor bonsai is het allermakkelijkst voor binnenAlvast bedankt Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke bonsai zal ik kopen? Gepubliceerd: 23 jun 2011 1 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
beginner met een bonsai ligustrum Gepubliceerd: 15 jan 2011 3 keer bekeken |
Laat ik beginnen om te zeggen dat ik totaal geen groene vingers heb, in mijn tuin heb ik het liefst een plaat asfalt liggen oid. Waar ik wel gek op ben zijn Bonsai boompjes. Al een aantal jaren wil ik graag een Bonsai hebben. Lees verder... |
Forumonderwerp |
bonsai uit zaadjes help! Gepubliceerd: 23 dec 2010 9 keer bekeken |
Hallo, Ik heb een bonsai-packetje cadeau gekregen met zaadjes van verschillende soorten bosai. Ik heb al mijn 2e potje gezaaid, maar er komt niets uit. Is van zaadjes beginnen een valse start? Lees verder... |
Forumonderwerp |
startplantjes Gepubliceerd: 05 jun 2010 9 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
schimmel? op mijn bonsai Gepubliceerd: 19 mei 2010 97 keer bekeken |
Ik heb nu een goed half jaar 2 bonsai's, dus ben nog overduidelijk een beginner op dit gebied. Tot voor kort dacht ik dat het toch best goed ging maar vandaag merkte ik ineens dat er allemaal witte pluisjes op de stam zaten. Lees verder... |
Forumonderwerp |
beginnersvragen Gepubliceerd: 13 mei 2010 15 keer bekeken |
Beste mensen, Lees verder... |
Forumonderwerp |
beginner... Gepubliceerd: 12 mei 2010 1 keer bekeken |
Hey, Lees verder... |
Forumonderwerp |
bonsai ginseng Gepubliceerd: 04 mei 2010 1 keer bekeken |
Wij zijn beginners qua bonsaiverzorging.Toen we de Bonsai net hadden, liet ie al z'n blaadjes vallen...Met veel liefde en geduld heeft onze bonsai nu weer mooie blaadjes, maar laat af te toe gezonde blaadjes vallen :-( Lees verder... |
Forumonderwerp |
bonsai?????????????? Gepubliceerd: 01 mei 2010 1 keer bekeken |
Ik heb vandaag twee bonsaiboompjes gekocht in een tuincentrum. Kan iemand mij vertellen welke dit zijn. De bonsai van de eerste foto draagt ook besjes ik had zelf het vermoeden dat het een Sageretia theezans is. Lees verder... |
Forumonderwerp |
beginners bonsai Gepubliceerd: 29 apr 2010 12 keer bekeken |
Als ik een boompje uit een tuincentrum wil snoeien tot een bonsai welke is dan het makkelijkst om mee te beginnen. Ik wil de bonsai graag binnenplaatsen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
de vrolijke beginner Gepubliceerd: 27 apr 2010 1 keer bekeken |
Goedemorgen,
vol enthousiasme ben ik begonnen aan mijn hopelijk nieuwe hobby de Bonsai!
In het tuincentrum heb ik het boek Bonsai van Ken Norman gekocht tesamen met 2 bonsai boompjes die al gevormd zijn. Lees verder... |
Forumonderwerp |
probleem carmona Gepubliceerd: 03 mrt 2010 10 keer bekeken |
Hallo iedereen, Lees verder... |
Forumonderwerp |
bonsai starter Gepubliceerd: 10 feb 2010 0 keer bekeken |
Hey
Ik ben dus een starter in de bonsai wereld.Heb bonsaiempire al ondekt maar zou graag meer informatie hebben over bonsai's. Ik bezit een carmona bonzai en zou deze niet graag laten sterven. Lees verder... |
Forumonderwerp |
bonsai carmona heeft geen blad meer = dood? Gepubliceerd: 04 jan 2010 213 keer bekeken |
Hallo allemaal, Lees verder... |