Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
naam bonsai Gepubliceerd: 03 okt 2017 108 keer bekeken |
Hallo,
Ik heb deze morgen een bonsai boompje gekocht.
Weet iemand de naam van dit plantje?
Mag ik de lange takjes nu al wegsnoeien?
Ik ben nog maar beginner, dus alle info is welkom.
Groetjes Lees verder... |
Forumonderwerp |
oude berk bonsai Gepubliceerd: 13 apr 2017 330 keer bekeken |
Hoi uitjes , Heb een aantal maand geleden bij een vriend zijn tuin , een omgevallen berk verwijderd. Lees verder... |
Forumonderwerp |
perenboom - hoe nu verder ? Gepubliceerd: 25 jun 2015 20 keer bekeken |
Hallo iedereen, Het volgende is het geval. Wij hadden in de tuin al jaren een perenboom als lei-fruit. Omdat deze géén vruchten gaf,en de perenroest in zich had, besloten om deze uit de tuin te halen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
wat voor bonsai heb ik?? Gepubliceerd: 23 sep 2014 9 keer bekeken |
Hallo ik heb laatst in de tuincentrum een bonsai gekocht maar er stond niks op het kaartje over wat voor bonsai het was. Nu ben ik tog wel nieuwschierig want ik ben een beginner met bonsai en weet de Lees verder... |
Forumonderwerp |
mijn eerste ficus ginseng bonsai xl Gepubliceerd: 26 dec 2013 127 keer bekeken |
Bij de AH een Ficus ginseng XL gehaald. Mijn eerste plantje in mijn nieuwe huis! Lees verder... |
Forumonderwerp |
acer pseudoplatanus jonkies in de tuin Gepubliceerd: 02 nov 2013 3 keer bekeken |
Hoi ik ben een beginner in het bonsai gebeuren en ik hoop hier wat goede raad te vinden Lees verder... |
Forumonderwerp |
kan ik mijn kastanjeboom na 7 jaar toppen Gepubliceerd: 10 mei 2013 385 keer bekeken |
Hallo alle maal, Lees verder... |
Forumonderwerp |
informatie over verzorging bonsai Gepubliceerd: 27 dec 2011 7 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
hoe actief Gepubliceerd: 28 okt 2011 0 keer bekeken |
Beste bonsai freaks Lees verder... |
Forumonderwerp |
mijn interesse is gewekt, wat nu? Gepubliceerd: 23 jul 2011 0 keer bekeken |