Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
hulp bij cactus Gepubliceerd: 29 aug 2019 119 keer bekeken |
Mijn collectie cacti telt twee zieken (!?): Lees verder... |
Forumonderwerp |
cactus reddingsoperatie Gepubliceerd: 19 aug 2019 8 keer bekeken |
Hallo allemaal! Lees verder... |
Forumonderwerp |
stephanotis probleem Gepubliceerd: 30 mei 2019 1,005 keer bekeken |
Stephanotis probleem Lees verder... |
Forumonderwerp |
naam cactussen Gepubliceerd: 03 okt 2018 63 keer bekeken |
Ik heb gisteren 2 cactussen gekregen van iemand die ze niet meer wilde. De eerste is waarschijnlijk een opuntia, maar welke en de tweede ken ik niet. Weet iemand de naam? Lees verder... |
Forumonderwerp |
cactus probleem Gepubliceerd: 16 aug 2018 158 keer bekeken |
Beste cactusliefhebbers Lees verder... |
Forumonderwerp |
aloe soort? Gepubliceerd: 04 mei 2018 69 keer bekeken |
Is deze plant een aloë soort? Neem aan van wel. Welke naam heeft ie dan? Lees verder... |
Forumonderwerp |
cactus, lithops en bonsai. hai! Gepubliceerd: 02 jul 2017 36 keer bekeken |
Bij deze wat meer info over mij. Ik heb na een vraag gesteld te hebben meteen maar een account aangemaakt. Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke cactussen zijn dit? Gepubliceerd: 29 mei 2017 1,180 keer bekeken |
Vandaag voor het eerst bij kwekerij Cactusflower in Rumst geweest (is zeer de moeite waard). Ik heb een mooie selectie verzameld, maar ben volledig nieuw in de Cactus wereld, dus kan wel wat hulp gebruiken bij het determineren. Lees verder... |
Forumonderwerp |
herken mijn cactus Gepubliceerd: 23 feb 2017 101 keer bekeken |
Afgelopen week heb ik 2 cactussen gekocht. Lees verder... |
Forumonderwerp |
winterharde cactus Gepubliceerd: 12 jun 2016 25 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke soorten cactussen zijn dit ? Gepubliceerd: 28 mrt 2016 478 keer bekeken |
Ik heb een aantal cactussen en ik zou daar graag de naam van willen weten. Misschien kan iemand mij helpen? Kunt u ook nog wat over de conditie vertellen van mijn cactussen? de meeste heb ik nu een jaar. Alvast bedankt ! :) 1: Lees verder... |
Forumonderwerp |
welk soort cactus? knopjes erop afsteken? Gepubliceerd: 31 jan 2016 49 keer bekeken |
Best leden, Als jullie me zouden willen helpen met een aantal vragen graag :) Hieronder is mijn cactus te zien, zouden jullie hiervan de naam weten? En mogelijk eigenschappen? Lees verder... |
Forumonderwerp |
cactusgrond samenstellen Gepubliceerd: 10 jan 2016 2,898 keer bekeken |
Goedenavond, Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke kamer plant voor elke temperatuur Gepubliceerd: 29 jun 2015 29 keer bekeken |
Beste allemaal. voor in de keuken/kantine van onze stichting ben ik op zoek naar een paar mooie grote (groeiende) kamerplanten die tegen elke nederlandse temperatuur kunnen en groen blijven. De ruimte is zeer licht maar geen direct zonlicht. Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke cactussen zijn dit? Gepubliceerd: 22 jun 2015 15 keer bekeken |
Ik heb 6 cactussen maar van deze 2 weet ik de naam niet, weet iemand op dit forum welke soorten het zijn? Alvast bedankt!! :D Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke cactussen en verzorging Gepubliceerd: 19 okt 2014 69 keer bekeken |
Ik heb me toch maar eens aangemeld om er achter te komen welke actussen ik heb. Ze zijn gekocht bij een tuincentrum. Na een uitgebreide zoektocht op internet niks kunnen vinden. Ook wat de verzorging betreft rommel ik maar wat Lees verder... |
Forumonderwerp |
enten van cactussen Gepubliceerd: 07 sep 2014 131 keer bekeken |
Hallo allemaal,Ik heb sinds ongeveer een jaar diverse cactussen en vetplanten en koop steeds weer wat nieuws.Weet niks van benamingen enz. Is gewoon een leuke hobby om af en toe wat mee te doen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
enkele vraagjes Gepubliceerd: 09 aug 2014 3 keer bekeken |
Ik heb enkele vraagjes over verplanting, zaaien en aankopen.Mijn eerste vraag is, wanneer is de beste periode om een vijgenboom te verplanten en welke grond is meest geschikt voor deze plant. Vraag 2 , ik zou Lees verder... |
Forumonderwerp |
hoe heet deze plant? Gepubliceerd: 24 nov 2013 7 keer bekeken |
Deze plant heb ik van de zomer uit het bos gehaald. Tis familie van de winde, maar welke van de 600 weet ik niet. De foto laat goed de bladvorm en bloeiwijze zien. Lees verder... |
Forumonderwerp |
ik heb 4 cactussen/vetplanten, hoe heten ze? Gepubliceerd: 07 nov 2012 46 keer bekeken |
Ik zou graag willen weten welke soorten cactussen/vetplanten deze zijn? Dan kan ik meer informatie over hun verzorging opzoeken:)
Hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Nummer 1: Lees verder... |
Forumonderwerp |
correcte naam en verzorging van euphorbia cactus Gepubliceerd: 23 sep 2012 49 keer bekeken |
Ik heb deze Euphorbia een 5-tal jaren geleden gekregen van een cactusliefhebber. Lees verder... |
Forumonderwerp |
vijverplant Gepubliceerd: 03 sep 2012 0 keer bekeken |
Weet iemand welke plant dit is? Het gaat om de plant die naast de waterval staat.
Hij moet in het water staan want waar je hem op de foto ziet staan staat hij niet goed. Lees verder... |
Forumonderwerp |
voeding Gepubliceerd: 31 aug 2012 81 keer bekeken |
Morgen, 1 september : weer de ''r'' in de maand, stoppen met voeden van de cactussen en vetplanten?
Hoelang mogen ze buiten blijven staan? Lees verder... |
Forumonderwerp |
selenicereus grandiflorus. Gepubliceerd: 27 jul 2012 64 keer bekeken |
Hallo,
Ik krijg van iemand een stek van deze cactus.welk mengsel moet ik gebruiken zand-aarde? of alleen aarde? Lees verder... |
Forumonderwerp |
hylocereus undatus kweken Gepubliceerd: 14 jul 2012 87 keer bekeken |
Hallo,
op de site van dutch pitahaya zie ik jonge Cactussen staan van het type: hylocereus undatus.
Ik weet dat deze cactus in de wolsmond Pitahaya wordt genoemd.of te wel: Drakenvrucht. Lees verder... |