Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp summer song

Gepubliceerd: 19 feb 2013

5 keer bekeken
Hoi, even een vraag over mijn Summer Song roos.De roos gaat nu haar 2de jaar in en bestaat uit 1 dun sprietje.
Lees verder...
Forumonderwerp hoeveel kw/pk maaier

Gepubliceerd: 19 apr 2012

32 keer bekeken
Ik heb een elektrische grasmaaier, maar die slaat regelmatig vast in het gras. Met name als ik twee weken niet heb gemaaid :)
Lees verder...
Forumonderwerp moestuin

Gepubliceerd: 08 jan 2012

24 keer bekeken
hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp culterra of dcm

Gepubliceerd: 22 jan 2011

285 keer bekeken
Ik wil graag het verschil weten tussen Culterra en DCM. Welk produkt is beter en/of wat zijn de verdere verschillen?Voor het starten met bodemverbetering ken ik DCM Vivimus universeel of Culterra 10+4+6 (groen).
Lees verder...
Forumonderwerp sinaasappelschillen op de composthoop

Gepubliceerd: 24 mei 2010

2,360 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp rietmatten

Gepubliceerd: 04 nov 2009

68 keer bekeken
Hoi,Ik heb 2 palmen die deze winter zouden moeten beschermd worden met rieten matten, maar ik weet niet waar ik die kan kopen.Ik woon in de buurt van Aarschot (België). Kan iemand mij hiervoor een goed verkoopadres vertellen?
Lees verder...
Forumonderwerp cherrytomaten, dieven, algemene info gevraagd!

Gepubliceerd: 12 feb 2007

61 keer bekeken
zal proberen mijn vraag zo kort mogelijk te houden, maar hier wordt gesugereerd deze juist zo uitgebreid mogelijk te maken, dus ga mijn best doen.
Lees verder...
Forumonderwerp tomaten telen

Gepubliceerd: 13 jul 2006

11 keer bekeken
Ik ben een beginner en wil verschillende soorten tomaten telen . Hoe kan je er voor zorgen dat de ene soort tomaten de andere niet bestuift en je dus geen mengelmoes krijgt.
Lees verder...
Forumonderwerp vraag over mulchen

Gepubliceerd: 10 mrt 2005

5 keer bekeken
Hallo, Ik heb de volgende vraag over mulchen; Ben van plan biologisch te gaan tuinieren en wil een mulchlaag van een paar centimeters aanbrengen van houtsnippers...
Lees verder...