Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
summer song Gepubliceerd: 19 feb 2013 5 keer bekeken |
Hoi, even een vraag over mijn Summer Song roos.De roos gaat nu haar 2de jaar in en bestaat uit 1 dun sprietje. Lees verder... |
Forumonderwerp |
hoeveel kw/pk maaier Gepubliceerd: 19 apr 2012 32 keer bekeken |
Ik heb een elektrische grasmaaier, maar die slaat regelmatig vast in het gras. Met name als ik twee weken niet heb gemaaid :) Lees verder... |
Forumonderwerp |
moestuin Gepubliceerd: 08 jan 2012 24 keer bekeken |
hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
culterra of dcm Gepubliceerd: 22 jan 2011 285 keer bekeken |
Ik wil graag het verschil weten tussen Culterra en DCM. Welk produkt is beter en/of wat zijn de verdere verschillen?Voor het starten met bodemverbetering ken ik DCM Vivimus universeel of Culterra 10+4+6 (groen). Lees verder... |
Forumonderwerp |
sinaasappelschillen op de composthoop Gepubliceerd: 24 mei 2010 2,360 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
rietmatten Gepubliceerd: 04 nov 2009 68 keer bekeken |
Hoi,Ik heb 2 palmen die deze winter zouden moeten beschermd worden met rieten matten, maar ik weet niet waar ik die kan kopen.Ik woon in de buurt van Aarschot (België). Kan iemand mij hiervoor een goed verkoopadres vertellen? Lees verder... |
Forumonderwerp |
cherrytomaten, dieven, algemene info gevraagd! Gepubliceerd: 12 feb 2007 61 keer bekeken |
zal proberen mijn vraag zo kort mogelijk te houden, maar hier wordt gesugereerd deze juist zo uitgebreid mogelijk te maken, dus ga mijn best doen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
tomaten telen Gepubliceerd: 13 jul 2006 11 keer bekeken |
Ik ben een beginner en wil verschillende soorten tomaten telen .
Hoe kan je er voor zorgen dat de ene soort tomaten de andere niet bestuift en je dus geen mengelmoes krijgt. Lees verder... |
Forumonderwerp |
vraag over mulchen Gepubliceerd: 10 mrt 2005 5 keer bekeken |
Hallo,
Ik heb de volgende vraag over mulchen; Ben van plan biologisch te gaan tuinieren en wil een mulchlaag van een paar centimeters aanbrengen van houtsnippers... Lees verder... |