Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
zaad onbekend Gepubliceerd: 03 nov 2019 21 keer bekeken |
Van welke plant is dit zaad?
Alvast bedankt. Lees verder... |
Forumonderwerp |
palmboom zaden Gepubliceerd: 06 okt 2014 309 keer bekeken |
Zojuist op m'n vakantie heb ik diverse palmzaden van de tuinman gekregen. Hij plukte ze direct van de boomstrengen. Mijn Spaans is niet zo goed maar ik begreep dat ze bijna rijp waren. Hoe kan ik ze het beste mee naar huis nemen en zaaien ? Lees verder... |
Forumonderwerp |
meesjes Gepubliceerd: 28 feb 2013 47 keer bekeken |
Waarom ''moeten'' meesjes aan zwiepende vetbolletjes hangen te eten? Lees verder... |
Forumonderwerp |
phoenix in de vollegrond Gepubliceerd: 24 mei 2012 99 keer bekeken |
Eindelijk de knoop doorgehakt. Ik zet mijn te groot wordende Phoenix canariensis in de vollegrond in de achtertuin. Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke plant en zaden zijn dit? Gepubliceerd: 22 jul 2011 10 keer bekeken |
Ik heb een paar zaden gevonden van een palmboom.Ik had spijtig genoeg geen fototoestel bij om de palmboom te fotograferenHet gaat om deze zaden.Weten jullie toevallig van welke palmboom deze komen? Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke zaden? Gepubliceerd: 10 feb 2011 3 keer bekeken |
van welke palmboom zijn deze zadende zaden zijn blauw van kleurgroetjes christel Lees verder... |
Forumonderwerp |
wat voor een palmboom is dit? Gepubliceerd: 11 dec 2010 9 keer bekeken |
Wij zijn op Madeira geweest en hebben zaden van deze palmboom meegenomen. De zaden zijn inmiddels ontkiemt en gaan als een speer. Wie weet wat voor een palmboom dit is? Lees verder... |
Forumonderwerp |
start exotisch/tropische planten tuin. Gepubliceerd: 10 okt 2010 101 keer bekeken |
Hallo plantenexperts,Zelf nooit veel behoefte gehad om me met tuin bezig te houden, maar had drie jaar geleden een palmboom aangeschaft, een van 3 meter, ze hebben hem voor me geplaatst. Lees verder... |
Forumonderwerp |
p. roebelenii syagrus romanzoffiana Gepubliceerd: 08 sep 2010 59 keer bekeken |
Beste exoten liefhebbers, Lees verder... |
Forumonderwerp |
voortplanting washingtonia robusta Gepubliceerd: 13 jan 2010 34 keer bekeken |
Goedendag, Lees verder... |
Forumonderwerp |
trachycarpus fortunei Gepubliceerd: 13 nov 2009 455 keer bekeken |
net een 10jarige tachycarpus fortunei in volle grond geplant
mvg aan iedereen Lees verder... |
Forumonderwerp |
gekiemde zaden Gepubliceerd: 06 sep 2009 0 keer bekeken |
HOI : Ik ben John en voor het eerst op dit forum .Ik heb het vorig jaar uit Griekenland zaden van een palmboom met lange bladeren die de vorm van een vogelveer hebben (naam onbekend).Nu had ik van een cactuskweker de tip gekregen om het zaad op wa Lees verder... |
Forumonderwerp |
vraagje phoenix roebellini Gepubliceerd: 16 apr 2009 10 keer bekeken |
Hallo iedereen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
palmboom uit mexico Gepubliceerd: 22 dec 2008 7 keer bekeken |
Graag zou ik willen weten welke palmboom van uit Mexico dit is,ik heb er zaden van meegebracht,is er al iemand die ervaring heeft met het laten kiemen van deze palmzaden,of verder ervaring heeft met deze palm, Lees verder... |
Forumonderwerp |
palmzaden uit frankrijk. welke zijn het? Gepubliceerd: 12 okt 2008 112 keer bekeken |
Iemand heeft voor mij zaden meegebracht uit Frankrijk van een palmboom. Over welke palmboom zou het hier gaan? Lees verder... |
Forumonderwerp |
heb zaailingen van palm ,wie weet welke het is Gepubliceerd: 08 sep 2008 35 keer bekeken |
Heb zaden uit spanje meegenomen.Palmboom was best hoog.De zaailingen hebben 1 blad van ong. 15 cm hoogzie foto welke soort is dit ? Lees verder... |
Forumonderwerp |
palmen Gepubliceerd: 07 jul 2008 0 keer bekeken |
Ik heb sinds kort zaden van een palmboom in mijn bezit. ik weet niet wat voor soort het is. Zou iemand mij kunnen vertellen bij welke omstandigheden dat zaad het beste kiemt?
Alvast bedankt Lees verder... |
Forumonderwerp |
vraag over groei palmzaadje Gepubliceerd: 28 apr 2008 28 keer bekeken |
Hallo allemaal!
sinds kort ben ik bezig met palmbomen, heb op mijn vakantie op Lanzarote een palmboom zaadje meegenomen en hier thuis gepland. Lees verder... |
Forumonderwerp |
phoenix canariensis zaailingen aangeboden Gepubliceerd: 29 dec 2007 4 keer bekeken |
Hallo!
De meeste forumleden zullen aan dit aanbod niets hebben, daarom is het voornamelijk voor de bezoekers bedoeld die nog maar net met hun palmenhobby zijn begonnen: Lees verder... |
Forumonderwerp |
zaden palmboom Gepubliceerd: 01 nov 2007 8 keer bekeken |
Ook wij hebben zaden van een palmboom meegenomen van Rhodos. Deze zijn een beetje langwerpig en rood/bruin van kleur. Ze zijn ca. 15 mm groot. Wij hebben ze geplukt van de palmboom op de foto. Nu heb ik hierover paar vragen: Lees verder... |
Forumonderwerp |
zaden uit de dominicaanse rupubliek. welke? Gepubliceerd: 17 sep 2007 5 keer bekeken |
Iemand heeft voor mij vorige week zaden meegebracht uit de Dominicaanse Republiek. De vraag is nu: welke zijn het? Hoe best laten kiemen? Lees verder... |
Forumonderwerp |
canna zaden ruilen Gepubliceerd: 13 sep 2007 10 keer bekeken |
Hoii,,
ik heb hier nog heel erg veel canna zaden liggen die ik niet allemaal kan zaaien omdat het gewoon weg te veel zijn.de zaden komen af van een plant met rood/gele bloemen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
palmboom mexico Gepubliceerd: 21 jan 2007 7 keer bekeken |
HalloIk ben net terug van een vakantie in Mexico. Ik heb van 2 soorten palmbomen zaden meegenomen. Van de een weet ik inmiddels de naam, nu de andere nog. Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke (trachycarpus?) soort is dit? Gepubliceerd: 13 nov 2006 3 keer bekeken |
Ik heb 6/7 jaar terug in italië zaden geplukt van iets wat voor mij toen op een palmboom leek. Ik heb later altijd gedacht dat het een fortunei was maar dat bet***el ik nu. Verder wist ik er niks vanaf toendertijd namelijk. Lees verder... |
Forumonderwerp |
palmboom zaden Gepubliceerd: 14 sep 2006 9 keer bekeken |
Hallo,
Afgelopen zomer heb ik een aantal verse zaden meegebracht die onder een palmboom lagen. Lees verder... |