Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Tuininformatie |
kunstplanten vs. echte planten: wat zijn de voordelen en nadelen? Gepubliceerd: 04 jul 2024 142 keer bekeken |
Wil je je kantoor of huis opvrolijken met wat groen? Dan sta je voor de keuze tussen echte planten en kunstplanten. Beide opties hebben hun eigen voordelen en nadelen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
trachycarpus - palm Gepubliceerd: 23 okt 2021 70 keer bekeken |
Eergisteren is door het stormweer mijn palm in pot omgewaaid en de pot is gebroken. Ik moet hem dus in een nieuwe pot zetten.
De huidige pot heeft een grootte van 50 cm hoog en 50 cm breed en de plant heeft dus een grote wortelkluit. Lees verder... |
Tuininformatie |
een prachtige variatie aan planten in huis Gepubliceerd: 15 mrt 2021 56 keer bekeken |
Groen in huis, planten zijn nog altijd populair. Er is altijd weer een nieuw type plant die een tijdje hot en happening is. Maar ook de traditionele kamerplanten zijn niet weg te denken uit vele huishoudens. Lees verder... |
Forumonderwerp |
exotische tuin Gepubliceerd: 15 apr 2020 46 keer bekeken |
Goedemorgen,
Ik ben onlangs in mijn nieuwe woning komen wonen
Ik denk echter dat er iets niet helemaal goed gaat met een aantal planten. Lees verder... |
Forumonderwerp |
elke herfst leggen areca en dwergpalmen het loodje Gepubliceerd: 24 nov 2019 41 keer bekeken |
Allen,
Elk jaar loop ik tegen dezelfde problemen aan met onze Arecapalmen en Dwergpalmen. Misschien dat jullie raad weten.
In het vroege voorjaar schaffen we elk jaar een X aantal Areca en dwergpalmen aan, in klein formaat. Lees verder... |
Forumonderwerp |
geel blad palm jubaea chilensis voorkomen Gepubliceerd: 21 apr 2019 144 keer bekeken |
Ik heb net een prachtig exemplaar van de palm Jubaea Chilensis gekocht. Lees verder... |
Forumonderwerp |
vervolg van: 'help, 50 jaar oude kentia palm gaat niet lekker' uit 2015 Gepubliceerd: 19 dec 2018 200 keer bekeken |
Hallo allemaal en wellicht ook GreenConnection, Lees verder... |
Forumonderwerp |
huiskamer planten Gepubliceerd: 06 apr 2018 66 keer bekeken |
Beste leden, Lees verder... |
Forumonderwerp |
tuinborder 12m2 Gepubliceerd: 09 jul 2017 165 keer bekeken |
Goedemiddag,
ik ben bezig met een border aan het aanleggen van ongeveer een 12 m²
het is de bedoeling dat er tussen de planten grind (yellow sun) komt.
dit zijn de planten die ik zou gaan gebruiken: Lees verder... |
Bedrijven |
australian palm Gepubliceerd: 30 mei 2017 2 keer bekeken |
Lees verder... |
Forumonderwerp |
ochtendlucht schoner Gepubliceerd: 17 okt 2016 69 keer bekeken |
Zoeken op internet over ochtendlucht leverde het volgende op. Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke ziekte/plaag heeft mijn palm? Gepubliceerd: 01 okt 2016 235 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
experimenteren Gepubliceerd: 12 mrt 2016 13 keer bekeken |
Experimenteren met zaadjes is zeer fijn!! iemand enkele voorstellen voor bepaalde plantjes die mooi en leuk zijn om te zien groeien? Waar koop of kan ik het best zaden verkrijgen? Lees verder... |
Bedrijven |
belgian palms Gepubliceerd: 10 aug 2015 1 keer bekeken |
Belgian Palms in Affligem is het adres bij uitstek indien u op zoek bent naar exotische vorstbestendige planten voor in uw tuin. Exotische planten houden in de Benelux is telkens weer de grens aftasten van het mogelijke. Lees verder... |
Bedrijven |
t&j palms & yucca's Gepubliceerd: 10 aug 2015 35 keer bekeken |
Bij namen als palm, yucca en bananenboom, denken we vaak dat het onmogelijk is om deze Lees verder... |
Bedrijven |
olijfboomdiscounter.nl Gepubliceerd: 10 aug 2015 2 keer bekeken |
We zijn een importeur van mediterrane bomen en planten. Bij ons vind je olijfbomen en palm ect tegen normale betaalbare prijzen! Lees verder... |
Forumonderwerp |
butia captiva Gepubliceerd: 26 mei 2015 8 keer bekeken |
Hallo Sinds vandaag zie ik donkere stippen op de buitenste bladeren Kan iemand mij vertellen wat dit is? Lees verder... |
Forumonderwerp |
washingtonia robusta Gepubliceerd: 22 mei 2015 14 keer bekeken |
Hallo ik heb sinds twee jaar een Washingtonia robusta in pot die in de winter buiten staat,ik heb hem sinds kort in de vaste grond gezet en zou graag willen weten of hij dit jaar al zal aan slaan in de vaste grond, Ik heb meerde soorten palmbom Lees verder... |
Forumonderwerp |
trachycarpus fortunei planten Gepubliceerd: 10 mei 2015 15 keer bekeken |
Hallo allemaal, Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke cactus is dit? Gepubliceerd: 07 apr 2015 183 keer bekeken |
Heb van een vriend een cactus overgenomen die hem wilde wegdoen en nu vraag ik mij af welke cactus dit is en hoeveel water ik hem moet geven. Heb hem al een tijdje geen water gegeven maar nu beginnen de bladeren te Lees verder... |
Forumonderwerp |
palm? Gepubliceerd: 26 aug 2014 4 keer bekeken |
Goedendag,
Kan iemand mij vertellen wat voor plant/palm dit precies is? Hij lijkt ziek te zijn dus ik start mijn zoektocht met een goede identificatie... Lees verder... |
Forumonderwerp |
aanleg voortuin Gepubliceerd: 22 mei 2014 2 keer bekeken |
Topic gestart op 22/05/2014 om 12:19
Hallo
Wij zijn van plan om onze voortuin aan te leggen, liefst een beetje in de stijl van onze achtertuin, waarin palmbomen staan. Lees verder... |
Forumonderwerp |
trachycarpus filifera krijgt gele bladeren Gepubliceerd: 22 mrt 2014 43 keer bekeken |
Beste forumleden , Lees verder... |
Forumonderwerp |
jonge palm stekjes Gepubliceerd: 26 jan 2014 345 keer bekeken |
In april afgelopen jaar hebben wij twee palmbomen gekocht en bij een van de planten zat na een tijdje jonge stekjes naast de plant. We wisten niet wat het was maar hebben ze er wel uit Lees verder... |
Forumonderwerp |
howea forsteriana Gepubliceerd: 09 nov 2013 80 keer bekeken |
Beste forumleden,
Op mijn nieuwe Howea Forsteriana zie ik op twee bladen dit soort plekjes zitten. Heeft iemand enig idee wat hiervan de oorzaak is? Lees verder... |