Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
is er een verschil in bloemvorm van de gewone vlier / sambucus nigra? Gepubliceerd: 16 jun 2021 42 keer bekeken |
Hallo forumleden, Lees verder... |
Forumonderwerp |
vermeerderen van vlier Gepubliceerd: 20 jun 2015 5 keer bekeken |
Hallo beste forumleden! Lees verder... |
Forumonderwerp |
welk kruid is dit? Gepubliceerd: 05 sep 2013 31 keer bekeken |
wie kan mij vertellen welke plant dit is? Hij is rond 1.20 hoog en heeft lancetachtige bladen. de plant heeft nog niet gebloeid. ik dacht eerst dat het Ambrosia was, maar de steel is niet behaard. Lees verder... |
Forumonderwerp |
indentificatie tuinplant (onkruid?) Gepubliceerd: 01 aug 2013 0 keer bekeken |
Deze stengel zit in een Tuinhortensia.Hij zit er heel vast in.En is veel hoger geworden dan de Hortensia.Het blad lijkt wel wat op dat van een Vlierbes maar dat is het niet.Ik zal zo nog meer foto's toevoegen Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke struik is dit Gepubliceerd: 10 jun 2013 0 keer bekeken |
Tussen onze rododendron groeit een raar struikje. Het lijkt me eigenlijk emer een grote (3m hoog) onkruidstruik, maar ben niet zeker. De stam is 3 cm dik, ziet er bruin uit, maar is niet houtachtig. Lees verder... |
Forumonderwerp |
vlierbes aanplanten . Gepubliceerd: 29 okt 2012 4 keer bekeken |
waarneer kan ik vlierbessen struiken gaan over planten
ik wil ze overplanten heb er te veel op 1 stuk bij elkaar staan
moet ik nog iets verder doen .( bv wat bij snoeien Lees verder... |
Forumonderwerp |
voorstellen en info delen Gepubliceerd: 04 jun 2012 5 keer bekeken |
Hallo allemaal, Ik ben Polleke1972. Met de voorjaar in de bol geniet ik weer van alles dat bloeit en leeft, en zo kwam ik hier terecht.Ik tuinier graag, ben echt een buitenmens, en mijn eerste uitdaging in mijn tuin was Lees verder... |
Forumonderwerp |
en nog een beetje erbij...... Gepubliceerd: 01 feb 2012 3 keer bekeken |
VERFPLANTEN Lees verder... |
Forumonderwerp |
vlierbes: echt of giftige variant? Gepubliceerd: 21 aug 2011 1,209 keer bekeken |
In onze nieuwe tuin staat een redelijk gewoekerde vlierbes met de eerste vruchten er al aan (staat in de schaduw). Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke soort vlierbesstruik is dit? Gepubliceerd: 19 sep 2010 2 keer bekeken |
Beste allemaal, Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke plant is dit? Gepubliceerd: 26 jul 2009 0 keer bekeken |
Foto uit Zuid Frankrijk.Een stengel met bessen er bovenop.Wie weet het? Lees verder... |
Forumonderwerp |
vlierbes Gepubliceerd: 13 aug 2007 7 keer bekeken |
Ik wil vlierbessensap maken kan ik elke vlier nemen of is er ook een vlierbes die giftig is? Kan me van vroeger herinneren dat je ze zeker niet mocht eten. mvg Kitty Lees verder... |
Forumonderwerp |
planten, heesters en bomen in zandgrond Gepubliceerd: 17 jul 2007 21 keer bekeken |
Ik heb in zeeland een vakantiehuisje met 500 mtr2 grond. De grond is arm. Er is veel zon. Bruidsluiers,wilgentakken etc. groeien niet of nauwelijks.Het gras is dun en arm, het vocht draineert direct in de zandbodem weg. Lees verder... |
Forumonderwerp |
aanschaffen van meidoornstruik en vlierbes Gepubliceerd: 12 jun 2004 18 keer bekeken |
Ik woon in Spijkenisse, vlakbij Rotterdam. Ik wil graag een meidoornstruik en een vlierbes maar de tuincentra in mijn omgeving verkopen deze niet. Wie weet in welke jaargetijde deze struiken te koop zijn en waar? Lees verder... |
Forumonderwerp |
vlierbes Gepubliceerd: 09 jun 2004 0 keer bekeken |
Ik wil graag vlierbeslimonade maken, maar zonder alcohol.Heeft iemand een recept voor mij Lees verder... |