Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
welke plant is dit? Gepubliceerd: 21 jul 2021 79 keer bekeken |
Deze plant groeit in een bak met kruiden, aardbeien enzo en heb ik laat groeien om te zien of er mooie bloemetjes aan zouden komen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
bos aardbeitjes geven geen aardbeieen Gepubliceerd: 20 aug 2017 31 keer bekeken |
begin vd zomer van vakantie een kluitje bosaardbei meegenomen en in een pot gezet.
hij groeit prima, alleen er komen geen aardbeien aan.
waar kan dat aan liggen ? Lees verder... |
Tuinevenementen |
hooge zwaluwse open tuindag Gepubliceerd: 27 jun 2017 20 keer bekeken |
Na dit droge voorjaar zien de tuinen er toch nog prima uit! Lees verder... |
Bedrijven |
urban green store Gepubliceerd: 30 mei 2017 0 keer bekeken |
Uw leverancier van professionele biologische thuiskweek producten. Lees verder... |
Forumonderwerp |
lonicera henryi Gepubliceerd: 02 apr 2017 112 keer bekeken |
Beste, Zijn de bessen van de Lonicera henryi giftig? Mvg Lees verder... |
Forumonderwerp |
vraat aan aardbeien Gepubliceerd: 01 jun 2016 167 keer bekeken |
Dag allemaal, Lees verder... |
Forumonderwerp |
larven van de taxuskever Gepubliceerd: 10 apr 2016 163 keer bekeken |
Ik had een mooie pol lievevrouwebedstro, die bijna van de ene op de andere dag los op de aarde lag, maar ik weet het aan de vorst, hoewel ik zoiets nog nooit eerder had meegemaakt. Lees verder... |
Forumonderwerp |
vloeibare meststoffen Gepubliceerd: 14 feb 2016 2 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
salvia soort Gepubliceerd: 24 jul 2015 4 keer bekeken |
deze salvia is vorig jaar spontaan tussen de aardbeien opgekomen en is nu dubbel zo gro Lees verder... |
Forumonderwerp |
aardbeien zaaien Gepubliceerd: 21 apr 2015 11 keer bekeken |
In een pot heb ik aardbeien temptation gezaaid. De kiemtijd zou 2 weken duren, maar dat duurt nu al ruim 4 weken en ik zie geen enkel teken van leven in die pot.
Kan ik nogmaals zaaien? Lees verder... |
Forumonderwerp |
arum italicum Gepubliceerd: 21 dec 2014 2 keer bekeken |
kan het dat vaststaande aardbeiplanten te lijden hebben of zelfs Lees verder... |
Forumonderwerp |
aardbeiplant stekken Gepubliceerd: 04 sep 2014 4 keer bekeken |
Gezocht op dit forum, werd hierover dit ( Lees verder... |
Forumonderwerp |
ziekte aardbei en tomaat Gepubliceerd: 29 jul 2014 34 keer bekeken |
Ik heb in een pallet aan de muur verschillende aardbeienplanten aangeplant, en bovenop paprika en tomaat. Lees verder... |
Forumonderwerp |
ekster Gepubliceerd: 22 jun 2014 6 keer bekeken |
3 jonge eksters hebben het nest in onze tuin verlaten. Ze blijven wel in de buurt, en af en toe zitten ze weer op het randje van het oude nest.Ik dacht uitgevlogen is uitgevlogen, of niet bij eksters? Lees verder... |
Forumonderwerp |
bladwesp larven Gepubliceerd: 22 jun 2014 572 keer bekeken |
ik heb een tuintje met aardbeien enz. maar opeens toen ik keek naar mijn tuintje waren alle bladeren van mijn aardbeien opgegeten en het waren Bladwesp larven ik heb op internet gezocht om dit diertje te bestrijden maar Lees verder... |
Forumonderwerp |
vliegen.. Gepubliceerd: 03 jun 2014 1 keer bekeken |
Vinden jullie ook dat er zoveel vliegen zijn? Van die aasvliegen dan nog. Of is dat enkel hier bij mij? Vorig jaar was dat ook al het geval maar nu...! Pfff.. Ze zitten vooral in en rond de moestuinbak. Lees verder... |
Forumonderwerp |
aardappelplantjes verpoten Gepubliceerd: 09 apr 2014 283 keer bekeken |
er komen tussen mijn aardbeien vergeten aardappels op, kan ik deze plantjes verplaatsen? Lees verder... |
Forumonderwerp |
moestuinbak Gepubliceerd: 09 mrt 2014 7 keer bekeken |
Mag ik deze vraag hier stellen?Vorig jaar ben ik gestart met een zogenaamde 'moestuinbak' van 1,20m/1,20m. Hij is gevuld met 1/2 cocopeat (een soort potgrond met cocosvezel die beter water vast houdt) en 1/2 gewone Lees verder... |
Forumonderwerp |
insecten en tips Gepubliceerd: 06 aug 2013 0 keer bekeken |
Ik ben een jaar geleden, begonnen met een tuintje. en ik heb last van veel plagen zoals: kleine wormen in mijn aardbeien, slakken, en sprinkhanen.ik wil er graag mee geholpen worden. dus als jij een oplossing weet over deze Lees verder... |
Forumonderwerp |
hoe kan ik meer spinnen lokken naar me tuin? Gepubliceerd: 14 jul 2013 94 keer bekeken |
Goedenavond , ik ben een enorme natuurliefhebber , vandaar mijn naam . Maar helaas is het geval dat ik geblesseerd thuis zit , en ik heb vakantie. Lees verder... |
Forumonderwerp |
augurken Gepubliceerd: 14 jul 2013 6 keer bekeken |
Hallo Forum,de augurkenplanten groeien prima,ik heb ze in een koude bak gezet .Helaas worden de augurken niet groter dan 2 cm. :(
Wat doe ik verkeerd?
Ben benieuwd omdat ik al voor het tweede jaar hetzelfde probleem heb, Lees verder... |
Forumonderwerp |
hier mag je binnenkijken.. Gepubliceerd: 13 jun 2013 26 keer bekeken |
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste Lees verder... |
Forumonderwerp |
plantzakken Gepubliceerd: 13 jun 2013 7 keer bekeken |
Beste Lees verder... |
Forumonderwerp |
ziekte aardbei, bladchlorose? Gepubliceerd: 26 mei 2013 9 keer bekeken |
Experts,
wat is er met de aardbei onderaan de foto aan de hand?Als ik naar het blad kijk dan zou ik denken aan bladchlorose, maar als het dat is dan verwacht ik ook bij de aardbeien ernaast verkleuring te kunnen zien.
Alex Lees verder... |
Forumonderwerp |
ik zoek een plantje Gepubliceerd: 02 apr 2013 3 keer bekeken |
Hoi,Misschien een rare vraag, maar ik ben voor een kunstproject op zoek naar een plantje dat ik, uitsluitend, met mijn eigen speeksel kan voeden. Is zoiets mogelijk en wat is hiervoor het ideale plantje? Lees verder... |