Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
slakkenoogst Gepubliceerd: 06 jul 2014 30 keer bekeken |
In mijn tuin heerst een grote slakkenplaag.. de Hortensia Panniculata is behoorlijk aangevreten. Dagelijke én na regenbuien haal ik de huisjesslakken van de buxushagen waar ze zich verstoppen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
laatste strohalm weren slakken Gepubliceerd: 16 mrt 2014 10 keer bekeken |
Wat te doen als alle middeltjes tegen slakken al is geprobeerd en niets helpt? Lees verder... |
Forumonderwerp |
cercidiphyllum japonicum Gepubliceerd: 22 jun 2012 13 keer bekeken |
Onze boom staat in de border en overschaduwd ons gazon gedeeltelijk. Hiervoor is hij ooit geplant.Waar ik last van heb is dat de wortels nagenoeg aan de oppervlakte liggen en de grasgroei rond de boom slecht is. Lees verder... |
Forumonderwerp |
favoriete hosta? Gepubliceerd: 25 mei 2010 5 keer bekeken |
Ik ben van plan om in mijn achtertuin een aantal Hosta's in potten te gaan houden, ik v Lees verder... |
Forumonderwerp |
welk plant voor schaduwplek? Gepubliceerd: 10 apr 2006 3 keer bekeken |
Ik heb een schaduwplek die nog wel wat planten kan gebruiken?er komt hier helemaal geen zon. zijn er planten de hier geschikt voor zijn?
Vriendelijke groet
Jelle Lees verder... |
Forumonderwerp |
planten gericht op het noorden Gepubliceerd: 22 okt 2005 259 keer bekeken |
wie noemt zijn favoriete planten op die gericht zijn op het noorden en weinig zon krijgen Lees verder... |
Forumonderwerp |
slakken Gepubliceerd: 12 mei 2004 0 keer bekeken |
Heeft iemand tips hoe ik op natuurlijke wijze iets kan doen aan de ongelooflijke populatie slakken in mijn tuin? Lees verder... |