Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
tuindieren? Gepubliceerd: 29 apr 2013 7 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke vis is dit? Gepubliceerd: 06 mrt 2013 5 keer bekeken |
HalloIk heb al een tijdje een (kleine) vijver.Hij was nooit bedoelt om vissen in te houden maar vooral om amfibieën aan te trekken.Nu zitten er toch vissen in en ben ik natuurlijk nieuwsgierig welke vissen Lees verder... |
Forumonderwerp |
moerasvijver- goed bezig of niet? Gepubliceerd: 17 aug 2012 382 keer bekeken |
Na lang twijfelen heb ik gisteren mijn moerasvijvertje aangelegd. De folie leggen was een ramp, overal plooien maar goed, het ligt er : ) Lees verder... |
Forumonderwerp |
waterschildpadden! Gepubliceerd: 01 mrt 2012 3 keer bekeken |
Ik heb edn vraag, mijn schildpadden zijn ongeveer 2 jaar en ongeveer 7 a 8 cm Ziten in een aquarium van 60.30.30 maar zijn ze niet te klein voor waterschildpddn? Lees verder... |
Forumonderwerp |
wateschildpad lengte ?! Gepubliceerd: 19 feb 2012 1 keer bekeken |
ik heb 3 waterschildpadden; Lees verder... |
Forumonderwerp |
waterschildpadden geslacht. Gepubliceerd: 20 okt 2011 127 keer bekeken |
ik heb 3 waterschildpadden en wil graag weten wat hun geslacht is,kunt iemand mij vertellen of schildpad 1,2 en 3 vrouwtjes of mannetjes zijn ?
schilpad staart 1: Lees verder... |
Forumonderwerp |
groot bij klein?? waterschildpadden Gepubliceerd: 18 okt 2011 0 keer bekeken |
ik had al ongeveer een jaar lang waterschildpadden, ze zijn nu 6.7 cm en 7.1 cm schildlengteik heb zojuist nog eenjte gekocht en die is 3.7 cm schildlengte.
kan dit bij elkaar? Lees verder... |
Forumonderwerp |
zuurstofplanten en schildpadden Gepubliceerd: 05 jun 2011 650 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
waterschildpadden Gepubliceerd: 19 sep 2010 2 keer bekeken |
de winter doet zijn intreden , de nachten wachten worden stilaan kouder mogen de waterschildpadden tijdens de winter gewoon buiten blijven staan waar ze staan ook al vriest het -15
alvast bedankt Lees verder... |
Forumonderwerp |
landschildpad weigert te eten. Gepubliceerd: 01 jun 2010 193 keer bekeken |
hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
guppen Gepubliceerd: 10 jul 2009 6 keer bekeken |
hallo,ik heb een probleem met mijn guppy's.telkens als ik het idee heb dat er een guppy zwanger is,word deze alsmaar dikker en dikker.maar na een hele tijd, soms wel een maand.komt er niks uit, Lees verder... |
Forumonderwerp |
schildpadden Gepubliceerd: 09 mei 2009 27 keer bekeken |
hoi Lees verder... |
Forumonderwerp |
gh waarde Gepubliceerd: 02 jun 2008 9 keer bekeken |
Beste forumleden, Lees verder... |
Forumonderwerp |
probleemvijver. Gepubliceerd: 20 aug 2007 0 keer bekeken |
In onze tuin ligt een vijver die daar ooit geplaatst is om tegen te gaan dat de binnenkoer onder water komt te staan bij hevige regen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
waterschildpad in de vijver Gepubliceerd: 07 aug 2007 175 keer bekeken |
Gisteren heb ik een waterschildpad in onze tuin gevonden.Volgens mij gaat het om een roodwangschildpad,gezien de rood/bruine vlekken aan de zijkant van zijn kop. Lees verder... |
Forumonderwerp |
nieuwe vijver, maar wat zijn dat voor zw. visjes? Gepubliceerd: 27 jul 2006 37 keer bekeken |
Sinds een maand of 2 hebben we een nieuwe vijver. Waterlelie er in en een paar drijfplantjes. De eerste keer zag ik maar een klein zwart visje van ongeveer 1,5 cm. Lees verder... |
Forumonderwerp |
waterlelie Gepubliceerd: 23 jul 2005 1 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
springen van koi Gepubliceerd: 05 jul 2004 41 keer bekeken |
hoimijn koi karper springt vaak in de luchtvan morgen sprong hij en stuiterde hij een aantal keer op het water op z'n kont
wat is er aan d ehandof is het van plezier?b.v.d kees Lees verder... |
Forumonderwerp |
waterschildpadden Gepubliceerd: 21 aug 2003 3 keer bekeken |
Sinds 2 maanden hebben wij twee waterschildpadden van twee jaar oud in onze vijver. Nu hebben ze de stengels van alle waterlelie's doorgeknauwd.Wat zou daar de oorzaak van zijn? Lees verder... |