Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
apatische slome goudvissen Gepubliceerd: 08 mei 2020 338 keer bekeken |
Hallo Lees verder... |
Forumonderwerp |
robinia pseudoacacia 'frisia' Gepubliceerd: 10 mei 2013 201 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
overlast kikkers in mijn vijvers Gepubliceerd: 20 jul 2011 182 keer bekeken |
Ik kweek visjes en heb erge overlast van kikkers in mijn vijvers, honderden.Vangen is geen beginnen meer aan.
hoe krijg ik deze weg, weet iemand raad Lees verder... |
Forumonderwerp |
katten van gazon weghouden Gepubliceerd: 07 apr 2011 19 keer bekeken |
Katten zijn leuke beesten en ik haal graag de buurkatten aan, maar sinds ik een tuin heb vind ik ze toch een stuk minder lief. Ze piesen/poepen namelijk gezellig op ons nieuwe gazonnetje, waar ik straks met mijn babyzoon op wil spelen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
teken Gepubliceerd: 24 mrt 2010 3 keer bekeken |
Geen vraag maar een waarschuwing. Net drie teken van de kat geplukt, het seizoen is dus weer begonnen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
rhus typhina ziekte? Gepubliceerd: 10 jun 2008 106 keer bekeken |
Ik heb twee van deze beginnende bomen in mijn tuin staan, en sinds eergisteren ziet eentje er niet goed uit : de bladeren krullen in mekaar en gaan helemaal doorhangen, alhoewel ze niet echt verdroogd aanvoelen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
groen water Gepubliceerd: 20 dec 2006 58 keer bekeken |
ik heb een koivijver van 10 kub en hij draai 3 maanden zonder filter en koi's.nu de laatste drie weken koi's gekocht 6 st en een steur van 60cm (spijt er van) en een grote 3 kamer filter (geschikt voor een koivijver tot 20 kub) en een uv lamp 55w Lees verder... |
Forumonderwerp |
onderkant buxux bruin Gepubliceerd: 13 aug 2003 9 keer bekeken |
Op verschillende plaatsen in de voortuin wordt de onderkant van de buxushaag bruin. De blaadjes vallen vervolgens af. Het lijkt erop dat het zich uitbreidt en dat het gat dus steeds groter wordt. Kan het zijn dat er een ziekte in zit? Lees verder... |