Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
orchidee gelukkig? Gepubliceerd: 04 jul 2024 23 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
zwarte plek op cactus Gepubliceerd: 23 nov 2023 43 keer bekeken |
Hallo Groeninfo.com, mijn naam is Sander en ik heb mij hier net ingeschreven vanwege een (mogelijk?) probleem met twee cactussen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
aloe vera Gepubliceerd: 18 aug 2023 24 keer bekeken |
Goedenmorgen, Lees verder... |
Forumonderwerp |
calathea rufibarba Gepubliceerd: 20 jun 2023 42 keer bekeken |
Goedemorgen, Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke cactus is dit? Gepubliceerd: 10 mrt 2023 52 keer bekeken |
Goedemiddag,
paar jaar geleden deze cactus gekocht, echter mij er nooit in verdiept welke soort het is.
Weet iemand hier dit toevallig? Lees verder... |
Forumonderwerp |
help mijn philodendron white princess! Gepubliceerd: 18 feb 2023 56 keer bekeken |
Hallo allemaal,
Dit forum etc is voor mij helemaal nieuw. Maar ik ben erg wanhopig opzoek naar een antwoord op de vraag; wat is er aan de hand met mijn plant.
Het is een redelijk volle Philodendron met 1 full moon wit blad. Lees verder... |
Forumonderwerp |
verreisde cactus Gepubliceerd: 30 jul 2022 49 keer bekeken |
Hi allemaal,
Ik heb de andere cactus topics bekeken maar kwam mijn geval niet ergens tegen.
We zijn aan het verhuizen van Nederland naar Portugal en nemen de zomervakantie om rustig die kant op te rijden. Lees verder... |
Forumonderwerp |
cactus verbogen Gepubliceerd: 28 jun 2022 65 keer bekeken |
Hallo,
Vorige jaar heb ik me cactus verpot en tijdens het verpotten is het gaan buigen.
Nu groeit ie nog leuk verder maar is er misschien iets wat ik moet doen ?
het leunt nu op een andere cactus ivm dat ie anders breekt Lees verder... |
Forumonderwerp |
japanse esdoorn ziek wat nu??? Gepubliceerd: 01 mei 2022 180 keer bekeken |
Hallo iedereen, Lees verder... |
Tuininformatie |
een houten schuur op maat Gepubliceerd: 21 mrt 2022 9 keer bekeken |
Als echte tuinliefhebber wil je natuurlijk het liefst optimaal gebruik maken van de buitenruimte die je hebt. Zo veel mogelijk ruimte voor groen en planten. Lees verder... |
Forumonderwerp |
rubberplant voelt zich niet goed Gepubliceerd: 13 mrt 2022 65 keer bekeken |
Onze prachtige Ficus Elastica laat al een hele tijd zijn bladeren hangen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
croton slappe bladeren na verpotten Gepubliceerd: 21 sep 2021 171 keer bekeken |
Hoi allemaal, Lees verder... |
Forumonderwerp |
calathea lancifolia Gepubliceerd: 17 aug 2021 69 keer bekeken |
Deze calathea is wat uit zijn normale doen. Hij gaat sneller toe dan normaal en de onderste blaadjes worden gelig. Hij is een tijdje geleden verpot en kreeg verse grond.
Iemand een idee wat er aan de hand is? Lees verder... |
Forumonderwerp |
bromeliad pups (babies) nog niet groot genoeg Gepubliceerd: 19 jul 2021 49 keer bekeken |
Ik heb een Bromeliad en ik heb op internet gezocht alle informatie over Bromeliads. Lees verder... |
Forumonderwerp |
pannenkoekenplant stam geknapt Gepubliceerd: 18 mei 2021 57 keer bekeken |
Ik wou mijn volwassen pannenkoekenplant verpotten maar de stam is volledig doorgekant. Kan ik dit nog oplossen ? Kan de pannenkoekenplant opnieuw wortelen in water ? Lees verder... |
Forumonderwerp |
verpotten canarische dadelpalm (phoenix canariensis) Gepubliceerd: 17 mei 2021 53 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
sanseveria heeft gele punten Gepubliceerd: 11 nov 2020 147 keer bekeken |
Hoi allemaal,
deze plant heb ik gekregen van mijn oma omdat ze er zelf niet meer voor kon zorgen. Hij deed het altijd heel goed, hij stond al jaren in de vensterbank. Maar nu zie ik dat de punten geel zijn. Lees verder... |
Forumonderwerp |
framboos of geen framboos Gepubliceerd: 12 okt 2020 53 keer bekeken |
Dit blad lijkt niet 100% op de foto's die ik op internet vind van framboos. Het zou wel een framboosje moeten zijn (uit zaadjes in de frambozen van de supermarkt). Of is de framboos niet opgekomen en heb ik wat onkruid? Lees verder... |
Forumonderwerp |
nolina ontworteld Gepubliceerd: 18 aug 2020 31 keer bekeken |
Beste planten kenners Lees verder... |
Forumonderwerp |
mijn calathea gaat dood Gepubliceerd: 18 aug 2020 524 keer bekeken |
Ik heb een Calathea ongeveer een jaar. Het ging tot ongeveer drie weken geleden goed. Ineens gaat het heel snel achteruit. De bladeren worden geel en daarna gaan ze helemaal uitdrogen, dood. Lees verder... |
Forumonderwerp |
bruine bolletjes en pissebedden Gepubliceerd: 15 aug 2020 130 keer bekeken |
Goeiemorgen, mijn eerste vraag in dit forum! Lees verder... |
Forumonderwerp |
stengels hangen na verpotten Gepubliceerd: 02 aug 2020 66 keer bekeken |
Vandaag heb ik voor het eerst mijn Calathea verpot en sinds dien hangt een deel van de stengels.
Wat kan ik hier tegen doen? Lees verder... |
Forumonderwerp |
bloeiende meloenpeer verpotten? Gepubliceerd: 04 jul 2020 26 keer bekeken |
Mijn meloenpeer staat in bloei, echter zie ik dat er wortels onderuit de pot komen.
Kan ik de plant verpotten of moet ik wachten totdat de vruchten rijp zijn? Lees verder... |
Forumonderwerp |
sanseveria met witte plekken Gepubliceerd: 02 jul 2020 235 keer bekeken |
Hoi allen,
Hopelijk gaat het goed met iedereen in de rare tijd waarin we leven.. Lees verder... |
Forumonderwerp |
anthurium bruine bladeren Gepubliceerd: 13 mei 2020 806 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |