Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
iets raar in de knop van orchidee update Gepubliceerd: 28 apr 2015 45 keer bekeken |
Mijn orchidee heeft knoppen die nog niet open zijn maar 1 knop is al van in het begin een beetje open en daarzit iets in heeft iemand een idee wat dat kan zijn?het is een soort wazig wit bolletje Lees verder... |
Forumonderwerp |
onze nieuwe aanwinst. Gepubliceerd: 09 apr 2013 1 keer bekeken |
Bulbophyllum phalaenopsis. Lees verder... |
Forumonderwerp |
knoppen in phalaenopsis celebensis Gepubliceerd: 16 nov 2012 28 keer bekeken |
langzaam komen de knopjes eraan :D Lees verder... |
Forumonderwerp |
van sukkelaarkes gesproken Gepubliceerd: 12 nov 2012 19 keer bekeken |
Vanaf vandaag ga ik mij ontfermen over wat orchideeën,
Een gemengde Cambria, waarvan ik ze graag alle 6 had meegenomen uit de winkel, stonden met zijn allen in 'promo', kurkdroog met verschrompelde bulben. Lees verder... |
Forumonderwerp |
cambria nog te redden? Gepubliceerd: 03 nov 2012 12 keer bekeken |
Hallo Lees verder... |
Forumonderwerp |
gele paddenstoelen! Gepubliceerd: 11 sep 2012 908 keer bekeken |
Tot mijn schrik zag ik vanmorgen dat er een gele paddestoel in de bloempot groeit, er komen ook meerdere boven. Echt vies! Hoe is datmogelijk, de orchidee die er in zit geef ik maar 1x per week een heel klein Lees verder... |
Forumonderwerp |
dactylorhiza verplanten? Gepubliceerd: 18 jun 2012 23 keer bekeken |
we wonen in een doodlopende straat. Het laatste huis staat nu al een jaar leeg. Vorige week zijn de nieuwe eigenaars begonnen met de renovatie's. Nieuwsgierig als we zijn even gaan kijken en een praatje gaan doen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
verplegen Gepubliceerd: 30 dec 2011 5 keer bekeken |
Ik heb vanmorgen twee orchideeën van mijn moeder gekregen. Zij vond ze onder haar balkon, iemand had ze naar beneden gegooid. Ze hebben amper nog goede wortels en het blad is helemaal slap. Lees verder... |
Forumonderwerp |
hulp bij vandas Gepubliceerd: 22 okt 2011 16 keer bekeken |
HELP!
Ik heb ruim een jaar geleden een stel blauwe Vanda's, maar het wil maar niet lukken en ik heb geen idee hoe dat kan... Lees verder... |
Forumonderwerp |
oncidium stekjes Gepubliceerd: 16 sep 2011 31 keer bekeken |
Twee jaar geleden heb ik een bloeiende ocidium (met gele bloemetjes) gekocht. Toen deze uitgebloeid was, is er niets meer gebeurt en was de plant dus bijna 2 jaar alleen maar groen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
update orchidee Gepubliceerd: 30 nov 2010 3 keer bekeken |
ik wilde jullie even laten weten hoe het inmiddels met mijn orchidee gaat. Lees verder... |
Forumonderwerp |
vanda cristata (of trudelia cristata) Gepubliceerd: 20 jul 2010 28 keer bekeken |
Heeft iemand hier ervaring met dit plantje?Vorig jaar aangekocht bij Claessen, was nog erg klein. Heeft gedurende de zomer buiten gehanden (worteltjes bloot in houten mandje). Gedurende de zomer Lees verder... |
Forumonderwerp |
hoeveel orchideen in bloei Gepubliceerd: 26 jun 2010 19 keer bekeken |
Hoi iedereen, Lees verder... |
Forumonderwerp |
dit beloofd Gepubliceerd: 08 jun 2010 2 keer bekeken |
nog geen enkele bloem open en al 3 nieuwe uitlopersdit heb ik nog niet dikwijls mee gemaakt Lees verder... |
Forumonderwerp |
cambira die ik al eerder showde krijgt een tak Gepubliceerd: 28 mrt 2010 4 keer bekeken |
Deze orchidee heb ik ooit dus voor 1,75 kunnen krijgen ergens.Met deze tak meegerekend dus al 3 keer in bloei gekomen.Echt geweldig. Dat is nog eens mooi he dus kon het niet laten het even te showen hahaha. Lees verder... |
Forumonderwerp |
deze 4 nieuwe zorgenkindjes binnen gekregen Gepubliceerd: 01 mrt 2010 37 keer bekeken |
Hoi Allemaal, Lees verder... |
Forumonderwerp |
vervolg omdat het bericht gesloten is nieuwe tak Gepubliceerd: 17 jan 2010 2 keer bekeken |
Nu zijn de eerste 4 knoppen open :-) Lees verder... |
Forumonderwerp |
2 bloemstengels dicht op elkaar Gepubliceerd: 25 okt 2009 0 keer bekeken |
Hoi Allemaal,
Ik heb een orchideeen plant die ontwikkeld 3 bloemtakken in 1 plantwaarvan twee heel dicht op elkaar. Kijk zelf maar: Lees verder... |
Forumonderwerp |
experiment orchidee op seramis korrels Gepubliceerd: 04 sep 2009 106 keer bekeken |
Hallo iedereen, Lees verder... |
Forumonderwerp |
moet je zien zo onverstelbaar Gepubliceerd: 16 jul 2009 2 keer bekeken |
Hoi Allemaal, Lees verder... |
Forumonderwerp |
mijn orch is niet in orde: wat nu? Gepubliceerd: 27 nov 2006 4 keer bekeken |
Beste, Lees verder... |