Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
eerste tuin orchideeen dactylorhiza purpurella Gepubliceerd: 01 apr 2013 45 keer bekeken |
Mijn eerste tuinorchideeen zijn aangekomen. Ikheb er10 besteld. Enkel het plantje zonder pot. Thuis heb ik ze dan in een pot verplant. Die moeten een humusrijke grond hebben vermengd met Lees verder... |
Forumonderwerp |
intratuin en aardorchideeen. Gepubliceerd: 17 nov 2012 93 keer bekeken |
De verschillende vestigingen van intratuin bieden een zeer uitgebreid assortiment aan van orchideeën. Dit zijn zowel soorten voor binnen en buiten. In België hebben we ook 2 intratuinen. Maar die liggen wel op enige Lees verder... |
Forumonderwerp |
een echt dierentuin. Gepubliceerd: 03 nov 2012 36 keer bekeken |
Hallo Lees verder... |
Forumonderwerp |
winterharde orchideeen Gepubliceerd: 04 apr 2012 3 keer bekeken |
Hoi Allen
Ik verzamel een aantal winterharde orchideeen:
Mijn verzameling bestaat uit Lees verder... |
Forumonderwerp |
pleione tongariro Gepubliceerd: 24 feb 2012 25 keer bekeken |
Hoi allemaal, Lees verder... |
Forumonderwerp |
winterharde orchidee Gepubliceerd: 18 dec 2011 37 keer bekeken |
Hoi allemaalIk heb gehoord dat er ook winterharde orchidee soorten bestaan.Heeft iemand hier ervaring mee, en weet jullie ook hoe ik daar aan kan komen.Ik hoor graag van jullie.
Groetjes Jan Lees verder... |
Forumonderwerp |
hoe planten beschermen in de winter ? Gepubliceerd: 04 mei 2011 6 keer bekeken |
Van bepaalde planten zoals bv Crocosmia wordt gezegd dat je ze gedurende de winter moet Lees verder... |
Forumonderwerp |
vraagje aan rdb over orchideeen en bromelia's Gepubliceerd: 20 mrt 2011 4 keer bekeken |
Vraagje aan Rdb. Ik zie dat je orchideeen en bromelia's in je tuin hebt. Ik ben eens benieuwd hoe er dat uitziet. Heb je ze op een stam of in mos of zo staan ? Lees verder... |
Forumonderwerp |
bloei eens in de honderd jaar Gepubliceerd: 07 jul 2010 70 keer bekeken |
vandaag in de krant bloei eens in de honderd jaarik heb er ook één staan die gewoon niet wil groeien Lees verder... |
Forumonderwerp |
nog wat orchideeen soorten aangeschaft Gepubliceerd: 27 nov 2009 13 keer bekeken |
Hoi Allen
Ik kon het niet laten en heb me nog wat orchideeen soorten aangeschaft nu het winter is ! Lees verder... |
Forumonderwerp |
cypripedium x paphiopedilum Gepubliceerd: 26 feb 2009 6 keer bekeken |
Hallo allemaal Lees verder... |
Forumonderwerp |
opkweken sporen orchidee Gepubliceerd: 24 aug 2007 10 keer bekeken |
We hebben sporen van een orchidee in de koelkast afkomstig uit indonesie... Ja strafbaar maar o.k....... Nu zoeken we naar de samenstelling van het medium/de methode om deze sporen op te kweken... Lees verder... |
Forumonderwerp |
is hipeastrum johnsonii echt winterhard?! Gepubliceerd: 04 feb 2007 38 keer bekeken |
Ik heb al een paar x op internet gelezen dat hippeastrum Johnsonii winterhard is, is dat écht waar?!Hippeastrum x johnsonii (Hardy Amaryllis)Sun to Part SunZone: 7-10, possibly colder 20" tall Origin: Hybrid Lees verder... |
Forumonderwerp |
trachycarpus vraagje Gepubliceerd: 11 nov 2006 19 keer bekeken |
Ik worstel met de naam van een nieuwe Trachycarpus voor onze verzameling in het arboretum.
Trachycarpus manipua.
Ik vind die plant/naam niet. Lees verder... |
Forumonderwerp |
gember(achtige) planten/zaden en winterharde orchi Gepubliceerd: 11 okt 2006 3 keer bekeken |
Ben op zoek naar gember(achtige) planten/zaden alsook winterharde orchideeen. Wie heeft hier ervaring mee en heeft adressen waar ik terecht kan? Lees verder... |
Forumonderwerp |
mandevilla Gepubliceerd: 10 sep 2006 3 keer bekeken |
hoi,
is deze soort winterhard?zo nee hoe moet ik deze dan de winter door krijgen?
mvg patrick Lees verder... |
Forumonderwerp |
jungletuin Gepubliceerd: 03 jul 2006 49 keer bekeken |
hallo
wat moet er volgens jullie in een oerwoud / jungle tuin.(alleen winterharde planten) Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke planten aan het water en in de schaduw? Gepubliceerd: 11 jun 2006 7 keer bekeken |
Beste mensen, Lees verder... |
Forumonderwerp |
winterharde cactussen Gepubliceerd: 06 mei 2006 62 keer bekeken |
Met veel interesse kijk ik iedere week wel een paar keer op jullie forum en ik zie de meest mooie cactussen voorbij komen. Heel erg mooi om te zien wat jullie allemaal kweken. Lees verder... |
Forumonderwerp |
aankoop cypripediums en dactylorhiza 's Gepubliceerd: 05 nov 2005 5 keer bekeken |
Hallo,Ik ben in het bezit van enkele ruime potten cymbidiums.Deze wil ik graag ruilen voor enkele bloeibare cypripediums.Ik ben tevens op zoek naar hobbykwekers waar ik aan menselijke prijzen Lees verder... |
Forumonderwerp |
waar ligt u intersse? Gepubliceerd: 13 jan 2005 1 keer bekeken |
Ik ben bezig een boek te schrijven over tuinieren en de grootste problemen daarbij! Mijn vraag aan de mensen is waar hun intersse ligt. Waar wil men over lezen en wat zijn de grootste problemen?
Ik hoop op vele reacties! Lees verder... |
Forumonderwerp |
tuinorchideen Gepubliceerd: 20 sep 2004 19 keer bekeken |
welke soorten orchideen zijn winterhard voor in de tuin,en waar zijn deze te verkrijgen,of heeft iemand er nog over.groeten frans Lees verder... |