Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
uurloon voor tuinaanleg Gepubliceerd: 14 apr 2013 18 keer bekeken |
Wij hebben een offerte ontvangen voor de aanleg van een tuin van ongeveer 120-130m2. En de kosten welke voor arbeid worden berekend, vinden wij behoorlijk hoog, namelijk 50-53 Lees verder... |
Forumonderwerp |
mcpa mcpp Gepubliceerd: 10 mei 2011 3,805 keer bekeken |
Weet iemand de dosering van zowel mcpa als mcpp per 10 liter water?Alvast bedankt voor alle moeite. Lees verder... |
Forumonderwerp |
temperatuur thermostaat afstellen trachycarpus Gepubliceerd: 30 nov 2010 42 keer bekeken |
een trachycarpus fortunei kan meer vorst verdragen dan veel andere tropische planten.
maar op welke temperatuur de thermostaat instellen bij 1 graad vorst lijkt mij te vroeg Lees verder... |
Forumonderwerp |
nieuwe schutting verplaatsen op last van gemeente Gepubliceerd: 29 okt 2009 23 keer bekeken |
Goedenavond, Lees verder... |
Forumonderwerp |
tuinontwerp Gepubliceerd: 06 jun 2005 1 keer bekeken |
Graag zou ik willen weten wat de kosten zijn voor een tuinontwerp.Mijn man en ik hebben in belgie een boerderij gekocht met ca. 1ha land.Een groot gedeelte hiervan laten we weiland. Verder willen we graag wat fruitbomen, Lees verder... |
Forumonderwerp |
wat mag een hovenier kosten Gepubliceerd: 14 jun 2004 6 keer bekeken |
Ik wil graag een hovenier inschakelen om mijn tuin aan te leggen wat is een reeël uurloon inclusief BTW.
Alvast hartelijk bedankt voor uw ervaringen Lees verder... |
Forumonderwerp |
klimop buurman woekert over/door mijn houten schut Gepubliceerd: 17 apr 2003 146 keer bekeken |
De klimop van de buurman woekert door en over mijn houten schutting. De schuuting staat niet op de rooilijn maar op mijn eigen grond en is ook geheel door mij betaald en derhalve mijn eigendom. Lees verder... |