Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp filter en pomp aanschaffen

Gepubliceerd: 23 jun 2019

107 keer bekeken
Hallo, Ik heb olangs een vijver 'aangelegd'. Een voorgevormde ubbink van 500 liter.
Lees verder...
Forumonderwerp vijver is troebel

Gepubliceerd: 16 jun 2019

216 keer bekeken
Hallo 
Lees verder...
Forumonderwerp voeren

Gepubliceerd: 26 dec 2013

4 keer bekeken
Hallo, Sinds kort is mijn vijver klaar. Zitten sarassa, windes,shubukin en goudvissen en 2 zeelten in.Mijn vijver is ongeveer 7-8 kuub.Met pomp en filter met uv.
Lees verder...
Forumonderwerp over hervullen, vis vangen, watervlooien en meer

Gepubliceerd: 21 aug 2013

20 keer bekeken
HELP! Ik ben dit jaar begonnen aan een relatief kleine vijver (2 op 1,5m).Nu is mijn vijver is één troep snot.
Lees verder...
Forumonderwerp hoeveel vissen

Gepubliceerd: 14 jul 2013

888 keer bekeken
hallo ik zit een vraag hoeveel vissen mogen in vijver van 500 l met pomp en met UV Lamp 9 Wattmijn vijver is 3 weken aan pompen zonder vissen moet ik nog langer wachten voor ik vissen in doet in mij vijver
Lees verder...
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

28 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp vijver aanleg 2013

Gepubliceerd: 08 nov 2012

8 keer bekeken
goedendag.
Lees verder...
Forumonderwerp zwevende alg

Gepubliceerd: 19 aug 2012

8 keer bekeken
Ik heb al jaren een vijver (4meter lang 1,50 meter breed en 0,50 diep)maar nu heb ik zwevende alg in de vijver.Wat kan ik het beste doen de vijver helemaal leeg halen alles eruit.
Lees verder...
Forumonderwerp uv lamp?

Gepubliceerd: 02 jul 2012

21 keer bekeken
ik wil graag een uv lamp in mijn vijver.ik heb al een filter maar zonder uv.wie weet een goede uv lamp/ filter dinges?voor 1000 liter vijver.
Lees verder...
Forumonderwerp vijver is vuil

Gepubliceerd: 26 mei 2012

135 keer bekeken
Onze zwemvijver ligt er nu een jaar of 5... (met enkele vissen) en uiteraard hebben we altijd wel last van algen maar nooit echt veel... vorig jaar heeft mijn vader gebruik gemaakt van een soort bacterie waardoor we totaal geen
Lees verder...
Forumonderwerp stand van zaken na de winter...

Gepubliceerd: 05 mei 2012

54 keer bekeken
Even een bijdrage vanuit mijn tuin. De afgelopen winter leek zo zacht te verlopen, maar veranderde in een extreme winterperiode die de laatste jaren niet voorkwam. Sommige planten had ik goed voorbereid, andere niet of minder.
Lees verder...
Forumonderwerp werkzaamheden vijver

Gepubliceerd: 22 mrt 2012

1 keer bekeken
Prachtig weer komende dagen. Is het goed om nu al aan de vijver te gaan werken, bijvoorbeeld schoonmaken, inschakelen van UV-lamp en dergelijke ? Zijn er ook al waterplanten te koop of komt dat later in de lente ?
Lees verder...
Forumonderwerp het word kouder...

Gepubliceerd: 27 jan 2012

53 keer bekeken
Nu het kouder word en ik geen lichtslang meer kan kopen heb ik voor een 3 tal exoten 3 verlichtingarmaturen gekocht met daarin een 60 watt gloeilamp die enorm veel warmte afgeeft.
Lees verder...
Forumonderwerp heel hoge ph

Gepubliceerd: 11 jul 2011

59 keer bekeken
wij hebben al jaren een ,kleine,vijver en nooit veel problemen gehad.mooi water,veel vissen en jonkies,padden,kikkers,salamanders,planten die het goed deden.
Lees verder...
Forumonderwerp vijver in orde? welke planten? steuren mogelijk?

Gepubliceerd: 07 apr 2011

32 keer bekeken
Hallo,vorig jaar had ik enkele weken last van algen in mijn vijver, en ik wil jullie advies vragen hoe ik mijn vijver kan verbeteren.De vijver is 30 000 liter en er zitten 7 goudwindes in :)
Lees verder...
Forumonderwerp tuinvrienden daar gaan we dan, en 'nu' al...

Gepubliceerd: 17 nov 2010

19 keer bekeken
Winter gaat warmdraaien17.11.2010 12:35
Lees verder...
Forumonderwerp welke uv lamp voor grote vijver

Gepubliceerd: 25 jul 2010

41 keer bekeken
Hallo mensen, Ik heb een vijver van ongeveer 30000 liter met een stuk of 10 kois en maar niet helder te krijgen. Heb 2 grote Ubbinkgarden filtramax 9000 filters staan met 9 Watt UV lampen maar dit is toch volgens veel mensen te weinig.
Lees verder...
Forumonderwerp tuinvijver aanleggen

Gepubliceerd: 22 jun 2010

243 keer bekeken
Ik wil in de achtertuin een grote tuinvijver aanleggen. Het gat is al gegraven door een kraantje bij de aanleg van de tuin 2 jaar terug, dus het zwaarste werk hoef ik niet meer te doen.
Lees verder...
Forumonderwerp ik blijf problemen houden met vijver(water)

Gepubliceerd: 28 apr 2010

79 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp vies/groen water??

Gepubliceerd: 21 apr 2009

60 keer bekeken
Hoihoi,
Lees verder...
Forumonderwerp winde, help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gepubliceerd: 28 sep 2008

3 keer bekeken
hallo,Ik heb sinds kort een vijver met 6 windesde vissen blijven steeds op het diepste punt van de vijver en zwemmen zo nu en dan een rondje waarom komen ze niet boven en eten mijn drijvende korrelvoer?
Lees verder...
Forumonderwerp plaatsing van het uv filter

Gepubliceerd: 30 jun 2008

4 keer bekeken
hallo ik ben chris en ik heb een vraag waar hopelijk iemand een doorslaggevend antwoord op heeft ik heb een 2e hands uv lamp gekocht die ik momenteel na het filter heb geplaatst dus het water gaat er gefilterd door heen nu vind ik 2 strijdige ding
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit van alg.

Gepubliceerd: 12 mei 2008

6 keer bekeken
Ik heb al een heletijd last van een vervelede soort alg.
Lees verder...
Forumonderwerp zweefalgen

Gepubliceerd: 04 sep 2007

15 keer bekeken
Ik begin een groenlaagje te zien op de stenen in mijn vijver.
Lees verder...
Forumonderwerp aanslag in nieuwe vijver

Gepubliceerd: 22 aug 2007

4 keer bekeken
In een nieuwe vijver (ca. 5mnd oud) zijn diverse planten geplaatst (waterlelie, japans holpijp, diverse zuurstofplanten). Verder zijn diverse vissen aanwezig (Shibukin, goudvis ed).
Lees verder...