Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Bedrijven |
de waalstek bv Gepubliceerd: 10 aug 2015 1 keer bekeken |
wij zijn een bedrijf dat elk jaar 6000000 buxus stekken maken Lees verder... |
Forumonderwerp |
zaadjes kopen Gepubliceerd: 03 jun 2011 23 keer bekeken |
Hallo allemaal,
Ik heb sinds ongeveer een jaar een redelijk grote tuin.Mijn woning is een hoekwoning. Lees verder... |
Forumonderwerp |
teveel onkruid! Gepubliceerd: 08 apr 2011 22 keer bekeken |
hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
kamperfoelie gestekt Gepubliceerd: 09 jun 2010 11 keer bekeken |
Ik heb een heerlijk geurende kamperfoelie gestekt en momenteel nog in het water staan (al zo'n anderhalve week). Ik kan nog niet met zekerheid zeggen of hij wortel begint te schieten maar wanneer kan ik hem het beste in de grond zetten? Lees verder... |
Forumonderwerp |
vraag over buxus stekken Gepubliceerd: 28 sep 2009 0 keer bekeken |
Ik wil graag buxus stekken volgend jaar. Maar nu hebben we een paar buxusbollen thuis. Lees verder... |
Forumonderwerp |
buxus en coniferen stekken Gepubliceerd: 04 sep 2009 191 keer bekeken |
Ik heb vorig jaar een aantal buxus takjes in een grote bak (veilingskist, waar het wate Lees verder... |
Forumonderwerp |
opvullen buxusvakken. iemand leuk idee? Gepubliceerd: 09 aug 2009 280 keer bekeken |
Onze voortuin is vierkant. Middenin is een + gemaakt van grind als pad en de 4 ontstane vakken zijn afgescheiden met een laag buxushegje. Zoiets als je vaker bij kastelen ziet. Lees verder... |
Forumonderwerp |
agave en cactus planten hoe? Gepubliceerd: 19 mrt 2009 38 keer bekeken |
Hallo, ik heb enkele agave's en schijfcactussen gekocht die ik zou willen planten in volle grond.kan er iemand vertellen hoe ik dit best doe en welke grond ik moet gebruiken.groetjes Lees verder... |
Forumonderwerp |
gewone heg (buxus?) gestekt, maar wie helpt....? Gepubliceerd: 27 sep 2008 1 keer bekeken |
Beste mensen,
Een paar weken geleden heb ik onze fors uitgelopen heg fors bijgesnoeid. Dat was zo uitgegroeid omdat ik daar niet eerder in de gelegenheid was door zowel een zware operatie als langdurig verblijf in het buitenland. Lees verder... |
Forumonderwerp |
insnoeien van buxus Gepubliceerd: 29 feb 2008 6 keer bekeken |
hallo Lees verder... |
Forumonderwerp |
buxus stekken Gepubliceerd: 29 mei 2007 2 keer bekeken |
Ik studeer aan een hogeschool en ben bezig met een verslag over Buxusplanten, over het stekken van buxus Lees verder... |
Forumonderwerp |
buxus stekken Gepubliceerd: 22 apr 2007 17 keer bekeken |
Hallo, ik heb zeer veel buxus haagjes staan, en heb een teveel aan mooie landbouwgrond. Lees verder... |
Forumonderwerp |
buxus Gepubliceerd: 23 jan 2007 5 keer bekeken |
kheb een vraagje Lees verder... |
Forumonderwerp |
buxus Gepubliceerd: 11 dec 2006 3 keer bekeken |
ik kheb ongeveer 4 maanden geleden buxus gestekt ongeveer 1500 Lees verder... |
Forumonderwerp |
foto en (superthrive) voeding brugmansia. Gepubliceerd: 07 sep 2006 145 keer bekeken |
Hoi,
Ik heb de laatste weken getest met Super Thrive op mijn brugmansia en het volgende ervaren. Lees verder... |
Forumonderwerp |
lavendelplantjes slaan niet aan Gepubliceerd: 20 jul 2005 4 keer bekeken |
hoi, ik heb vorige week lavendelplantjes gekocht en van de 18 plantjes zijn er maar 3 aangeslagen.
De overige 15 werden dor en zijn inmiddels dood. Lees verder... |
Forumonderwerp |
buxus Gepubliceerd: 24 jun 2005 0 keer bekeken |
we gaan een tuin aanleggen maar hebben nogal wat buxus nodig graag zou ik deze zelf ste Lees verder... |
Forumonderwerp |
verplaatsen japanse esdoorn Gepubliceerd: 05 mei 2005 36 keer bekeken |
Ik wil een japanse esdoorn (op stam) rood 7 vingerblad (circa 120 cm hoog) verplaatsen. Wie weet hoe ik dit het beste kan doen? Lees verder... |
Forumonderwerp |
buxus stekken Gepubliceerd: 03 mei 2005 1 keer bekeken |
Graag zou ik buxus willen stekken voor ons nieuwe huis. Lees verder... |
Forumonderwerp |
buxus Gepubliceerd: 26 apr 2005 0 keer bekeken |
heb 2 zeer grote buxus gekregen zijn al 2keer overgeplant en nu zijn ze van onderen hel Lees verder... |
Forumonderwerp |
taxus en buxes stekken Gepubliceerd: 05 feb 2005 630 keer bekeken |
wanneer en hoe kun je het beste taxus en buxes stekken Lees verder... |
Forumonderwerp |
buxushaag planten Gepubliceerd: 14 feb 2004 1 keer bekeken |
Hallo, Ik zou graag willen weten hoe ik het beste een buxushaag kan planten. Moet ik de grond voorbewerken met potgrond of zo? Ik heb kleigrond. Lees verder... |
Forumonderwerp |
buxus stekken, kan je die toppen? Gepubliceerd: 13 jan 2004 5 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
buxus en taxus Gepubliceerd: 27 dec 2003 8 keer bekeken |
Voor buxusperkjes en taxushaagjes zoek ik naar wortelstekken. Welke amateurliefhebber heeft deze gestekt en bied ze te koop aan tegen redelijke prijs? Lees verder... |