Alwel met een paar collega's overlegd, maar we kwamen er toch niet echt uit. Iemand een idee welke plant dit is?
Lijkt me Rhus typhina, fluweelboom.
Lijkt me een echte valeriaan.
Ook mogelijk, maar dan is een duidelijkere foto nodig.
-@hoco : enige reactie?
Geen valeriaan, want dat heb ik in mijn tuin staan en ziet er echt totaal anders uit, helaas geen idee, wat het dan wel is.Groetjes Lily
Ik heb een nieuwe foto gemaakt.De plant staat op een plek waar een oevermengsel van debolderik.net gezaaid is, maar ik kan hem niet achterhalen met de soortenlijst. Er is ook gegraven op die plek en dus oude klei naar boven gehaald.
Lijkt mij ook de echte valeriaan (Valeriana officinalis en dus niet de rode Valeriaan, Centranthus ruber).
Lijkt me Rhus typhina, fluweelboom.
Lijkt me een echte valeriaan.
Ook mogelijk, maar dan is een duidelijkere foto nodig.
-@hoco : enige reactie?
Geen valeriaan, want dat heb ik in mijn tuin staan en ziet er echt totaal anders uit, helaas geen idee, wat het dan wel is.
Groetjes Lily
Ik heb een nieuwe foto gemaakt.
De plant staat op een plek waar een oevermengsel van debolderik.net gezaaid is, maar ik kan hem niet achterhalen met de soortenlijst. Er is ook gegraven op die plek en dus oude klei naar boven gehaald.
Lijkt mij ook de echte valeriaan (Valeriana officinalis en dus niet de rode Valeriaan, Centranthus ruber).