Het ga je goed, heb veel van je genoten, alleen op de manier hoe je de laatste tijd altijd en overal, gepast en ongepast dacht de lolbroek uit te moeten hangen vond ik persoonlijk wat minder. Nogmaals het ga je goed.
Jammer Prik, ik las je altijd graag. Maar als prik veranderd in prikkelbaar, is het verstandig om de voor jou juiste weg te kiezen. Het ga je goed. Maar ik heb zo het vermoeden dat je toch wel weer een keertje komt koekeloeren.
Jongens toch.. hoe kan dit nu? Is daar een aanleiding voor geweest? In ieder geval.. ik vind dit zoooooooooo jammer! Heb altijd veel aan jou gehad Prik. Bedankt voor de leuke interacties af en toe en ZEKER bij de rijmelarij van de mezen. :'-)
He, Prikkie, dat gaat zomaar niet! Als het morgen regent, ga je het forum missen!
Wat moeten we nu zonder jouw dagelijkse prikken?
Het ga je goed, heb veel van je genoten, alleen op de manier hoe je de laatste tijd altijd en overal, gepast en ongepast dacht de lolbroek uit te moeten hangen vond ik persoonlijk wat minder. Nogmaals het ga je goed.
Berkje: ..de lolbroek....? Prik is een wereldwijf! De enige hier met ballen!
Moet ik Betula toch een keer gelijk geven...
Ruud
Prik, is het een afscheid voorgoed, of kan ik zeggen: tot ziens.
Waarom heb je dat niet een dag eerder gezegd?
Laten we hopen op een nieuwe 'Heintje Davids'!
Ik maak me nooit dik
zei 'n man in Medemblik,
maar waar ik
van schrik,
het opstappen van Prik.
Jammer Prik, ik las je altijd graag.
Maar als prik veranderd in prikkelbaar, is het verstandig om de voor jou juiste weg te kiezen.
Het ga je goed.
Maar ik heb zo het vermoeden dat je toch wel weer een keertje komt koekeloeren.
Prik ik wil je hartelijk bedanken voor alle positieve bijdragen aan het
tuinforum en zie je graag weer een keer terug.
Jongens toch.. hoe kan dit nu? Is daar een aanleiding voor geweest?
In ieder geval.. ik vind dit zoooooooooo jammer! Heb altijd veel aan jou gehad Prik. Bedankt voor
de leuke interacties af en toe en ZEKER bij de rijmelarij van de mezen. :'-)
Prik, ik wens je het aller beste,en wie weet ooit tot horens
heb genoten van al je bijdrage en wijsheden hier op dit forum
Chanelleke
Kom je toch nog es koekeloeren Prik? Ander naampje misschien? We missen jou hoor!
helemaal mee eens
(en de meesjes ook)