Jeremaine ik maak ze met mijn GSM een galaxy S2 lekker makkelijk kan ik ze draadloos overzetten naar de pc.
Er volgt wel meer hoor, ik vind plaatjes ook altijd leuk van wie dan ook, elke tuin met exoten is goed wat mij betreft, en het blijft onze hobby dat is eenmaal zo, gewone planten vind ik ook mooi maar exoten moeten de toon uitmaken vind ik.
Heb eergisteravond even een paar pics gemaakt, helaas waziger uitgevallen dan gedacht, maar goed. Zo staat het er bij mij nu zo'n beetje bij in de achtertuin.
Phoenix canariensis in de winter staat ie onder een rietmat met lichtslang...
Muurtje is vernieuwed qua planten... mooie sedum soorten.
Musa lasiocarpa, groeien traaaag...
Butia capitata ook elke winter rietmat en lichtslang.
Oude trachy wagnerianus nu stam voor een varen, als boomvaren...
Fatsia japonica komt terug met veeeeel uitlopers.
Trachycarpus wagnerianus is er nog hoop? Oude steel groeit door dus komt er nog wat?
Ficus carica waar blijf je met je uitlopers?
Musa sikkimensis en musa basjoo, sikkimensis groeit veel trager.
Zal deze speer nog komen, zit wel vast maar groeit amper?
Nou ja afwachten maar tot in de eeuwigheid?
Yucca recurvifolia kan die pot buiten blijven in de winter...
Rijtje aloe's... was een grote ooit gesplitst en per pot verdeeld...
Passieflora nieuwe aanwinst natuurlijk...
Nog een aloe...
Yucca rostrata is een succes op deze plek, gelukkig...
Rode banaan...
Wachten op een nieuwe krans vorstschade in de blokhut opgelopen, takken verwijderd en afwachten maar... cycas revoluta
Deze mijn grotere ficus carica laat uitlopers zien, gelukkig...
Mooi en die geur...
Nieuwe bladeren aan de trachycarpus mijn grootste palm, stam van 3.20 meter...
Fatsia japonica weer frisgroen en opnieuwe veel scheuten uit de hele stam...
Cordyline australis... met aloe eromheen...
Cycas deze krijgt een nieuwe krans staat op knallen nu... deze heeft het in de blokhut beter kunnen uithouden...
Leuk bedacht van die oude wagnerianus een boomvaren van te maken. Dat geeft nog een
beetje troost...
Nou Harold wat denk je er volgen er misschien nog wel meer? Ik heb er een hard hoofd in.
mooie bijdrage Edward!
Jeremaine ik maak ze met mijn GSM een galaxy S2 lekker makkelijk kan ik ze draadloos overzetten naar de pc.
Er volgt wel meer hoor, ik vind plaatjes ook altijd leuk van wie dan ook, elke tuin met exoten is goed wat mij betreft, en het blijft onze hobby dat is eenmaal zo, gewone planten vind ik ook mooi maar exoten moeten de toon uitmaken vind ik.
gr. Edward
Mooie foto's maar wel balen die beschadigde planten.... Zou die varen echt kunnen gaan
groeien? Soort van enten? Of is dat echt onmogelijk?
Die varen kan groeien ik heb een dieper gat gemaakt wortels kunnen naar beneden toe.
Heb eergisteravond even een paar pics gemaakt, helaas waziger uitgevallen dan gedacht, maar goed. Zo staat het er bij mij nu zo'n beetje bij in de achtertuin.
Okay, mooier kan... maar je hoort mij niet klagen.
nog met daglicht de Trachy in de border.
Staat er best bij toch, tja de winterschade blijft tot in oktober zichtbaar denk ik, helaas...
Ik heb 4 kale stammen van trachy's dus tja...
Juni gaat weinig warmte en zon geven, zoals de weerkaarten laten zien.
Mijn vijgebomen lopen nu flink uit ineens... beide en goed ook nu...
Da's goed nieuws Edward!